Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lokation til fotosession (HASTER)
Fra : Gert Kethmer

Dato : 23-08-01 07:38

Hejsa . . .

Jeg er har en fotosession på søndag - alt er klart, men jeg står pludselig
uden en egnet lokation.

*** GIV ET TIP! ***

Jeg søger et sted i Kbh.s-området eller (Nord)Sjælland til optagelse af en
Ferrari sammen med en model. Jeg har overvejet forskellige alternativer:
- Grusgrav
- Herregård/Slot
- Nedrivningsområde
- Sommerland
- Privat skov
- Stubmark
- Fabriksområde
- En større gård med gårdsplads
- Byggeplads
- Havne-/kaj-område
- Parklignende have
- el.lign.

Det skal være et åbent, men privat, sted uden trafik af andre
mennesker/biler, som er "lukket" om søndagen. Jeg forestiller mig enten
noget som kontrast til det nye og sarte (grusgrav) . . . eller måske noget
som understøtter det gradiøse og smukke (slot).

stedet - kan vi jo lave en mini-workshop ud af det. (fedte-fedte) <<<

Jeg synes at jeg kan mærke desperationen snige sig nærmere, så HJÆLP mig
GERNE med et sted og/eller kontaktperson.

Gert
[som pt vil tjekke nyhedsgruppen ca. hver 10 min. ]

Fra : Mads Pedersen

Dato : 23-08-01 09:03

"Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ferrari sammen med en model. Jeg har overvejet forskellige alternativer:

Der er et grusgravsområde ved Nymølle. Selve grusgraven er formentlig
afspærret, men der er en åben plads med en del entreprenørmaskiner hvor der
formentlig er åbent - også om søndagen.

Nedrivningsplads : ved Bispebjerg Station var der i mandags gang i
nedrivningen af en gammel remise - og de har næppe allerede fået ryddet helt
af allerede.

Mvh Mads

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 25-08-01 16:08

On Thu, 23 Aug 2001 10:03:07 +0200,
Mads Pedersen <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote:

> Nedrivningsplads : ved Bispebjerg Station var der i mandags gang i
> nedrivningen af en gammel remise - og de har næppe allerede fået ryddet helt
> af allerede.

Fundamentet er vist hvad der er tilbage.

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : Gert Kethmer

Dato : 23-08-01 15:02

Jeg HAR fundet et sted - en Herregård i Hornsherred.

Tak!

Gert

Fra : Claus

Dato : 24-08-01 05:21

Gert Kethmer <gert@lundbeck.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:v18h7.135$Nz1.3400@news.get2net.dk...
> Jeg HAR fundet et sted - en Herregård i Hornsherred.

Det lyder spændende Gert..vi glæder os til at se resultatet :)

Claus

Fra : Gert Kethmer

Dato : 24-08-01 19:08

Sure . . . bare rolig.

Jeg håber at mit talent lever op til ambitionerne . . .

Gert

Fra : Henrik Boegh

Dato : 24-08-01 20:52

Gert Kethmer <mailto:gert@lundbeck.com> wrote in dk.fritid.foto:

> Ferrari sammen med en model. Jeg har overvejet forskellige alternativer:

Hvor har du fået Ferrarien fra?

[...]

--
` H e n r i k B ø g h ^ http://henrik.boegh.net/