At udelukke bestemte cookies??
Fra : Finn Jensen

Dato : 23-08-01 07:48

Hej,

Kan man selv bestemme hvilken cookies man vil modtage ??. Altså opsætte en
form for filter som udelukker cookies fra bestemte steder??.
Så vidt jeg kan se kan man i IE kun vælge enten at udelukke dem helt eller
sige JA/NEJ hver gang. Findes der en måde??.
Jeg ha ikke noge imod cookies som sådan da nogle websider kun fungerer ved
hjælp af disse men jeg ville _meget_ gerne udlukke cookies fra doubleclick
da cookies herfra er SpyWare ifølge ad-award

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Paw P Larsen

Dato : 23-08-01 12:44

Finn Jensen wrote:

> Kan man selv bestemme hvilken cookies man vil modtage ??. Altså opsætte en
> form for filter som udelukker cookies fra bestemte steder??.

CookiePal kan definere filtre eller lade dig svare hver
gang du modtager en cookie. www.kburra.com

--
Paw P Larsen | pl @ wer.dk | <http://plawer.dk/>

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 23-08-01 21:22

Netscape 6.x kan blokke per site

Fra : Finn Jensen

Dato : 24-08-01 07:21

"Henrik Lynggaard" <Lynggaard@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Netscape 6.x kan blokke per site

Tak for oplysningen

Imidlertid prøvede jeg den version af Netscape men blev hurtig træt af den
efter 1 minut på grund af alle reklamerne i venstre side fra amerikanske
nyhedssite.

Måske man blot kan lukke af for disse sider??.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Ole Lønborg

Dato : 24-08-01 07:43

Finn Jensen wrote:

> [...]
> nyhedssite.
>
> Måske man blot kan lukke af for disse sider??.
Hej Finn.

Brug Mozilla i stedet for Netscape 6.1

Netscape 6.1 bygger på Mozilla 0.9.2, men den sidste milestone for
Mozilla er 0.9.3 - find den her : http://www.mozilla.org/

Jeg har selv prøvet Netscape 6, den røg meget hurtigt ud pga.
ustabilitet.
Men Mozilla er rimeligt stabil (jeg har faktisk ikke oplevet dumps med
den).
Problemet er at den bruger mellem 30 og 50 MB RAM !!

/Ole Lønborg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-08-01 21:19

Fri, 24 Aug 2001 08:21:26 +0200, skrev "Finn Jensen"
<info@shannon-fly-dressing.dk>:

>Imidlertid prøvede jeg den version af Netscape men blev hurtig træt af den
>efter 1 minut på grund af alle reklamerne i venstre side fra amerikanske
>nyhedssite.

View => My Sidebar, fjern flueben.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-08-01 19:13

Henrik Lynggaard wrote in news:3B8565DB.5090407@netscape.net:

> Netscape 6.x kan blokke per site

og IE6

--
Er du også irriteret over, at din lokale grønthandler ikke slår dine varer
ind på kasseapperatet - og dermed undrager sig moms ? Så bed om en bon.

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 09-09-01 22:40

CookieWall fra analogX er simpelt og EFFEKTIVT
www.analogX.com
Det bliver meget anbefalet på www.Voiceofthepublic.org 's forskellige
forum's