Skærme
Fijala 3554
lille sort plet mm.
Fra : Jesper Mosegaard

Dato : 22-08-01 22:46

Hej jeg har en 19'' Sony E400P på et asus geforce2 ultra

1) Der er kommet en lille sort plet på skærmen, lidt mindre end en pixel.
Kan det være en eller anden mindste enhed for punkter på skærmen der er gået
i stykker, og skal man i givet fald blot accepterer det eller forlange en ny
skærm ?

2) Når min computer går i standby i windows (1280x1024 85 hz ) og den vækkes
igen, reduceres refresh til omkring 65 hz, uden mulighed for at skifte
opdateringshastighed. En genstart ordner det igen, men det er jo træls

3) i 1024x768 har jeg oplevet at skærmen blinker sort et øjeblik, en sjælden
gang imellem. Nogen der har prøvet det, eller ved hvad der sker ?

Mvh. Jesper Mosegaard
www.daimi.au.dk/~mosegard