To kolde fra kassen
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-08-01 20:37

Hejsa!

Jeg hørte forleden en sang hvor der blev sunget noget ala "Stik mig to
kolde fra kassen" en ordentlig masse gange...

Jeg har prøvet at lede lidt, men kan ikke finde ud af hvem det er -
nogle der ved noget? En eller anden nævnte noget med det var Gustav
Wincklers søn - hvem er det - og kan det være ham?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : *Xray

Dato : 22-08-01 21:18

> [...]
> nogle der ved noget? En eller anden nævnte noget med det var Gustav
> Wincklers søn - hvem er det - og kan det være ham?

Kunne det være Carl Petter med Stik Mig En Bajer?

Jeg har den. Flower me: 117057021

*Xray

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-08-01 23:31

*Xray skrev:

>Kunne det være Carl Petter med Stik Mig En Bajer?

Desværre ikke, nej.

Kan ikke huske om der bliver sunget "Stik mig to kolde fra kassen",
"Giv mig to kolde fra kassen", men det er helt sikkert noget med "to
kolde fra kassen".

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 22-08-01 22:51

Hej Lasse
Gustavs søn, Michael Winckler har indspillet en sang der hedder "To kolde
fra kassen"
Vi har desværre ikke kunnet hitte teksten, eller flere oplysninger til dig
om pladen...men mon ikke den er at finde på hans første CD: "Fra nye
vinkler",???....... så du må en tur til nærmeste pladepusher

God fornøjelse
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-08-01 06:37

Flying Hotdogs skrev:

>Gustavs søn, Michael Winckler har indspillet en sang der hedder "To kolde
>fra kassen"

Det må jo være den så - jeg takker for hjælpen!

venligst,
Lasse Hedegaard