Om fugle
Fra : coppi

Dato : 22-08-01 20:38

Hej

Jeg ved godt at det egentlig ikke hører hjemme her ,men nu kender I mig
jo.Og så skal I alligevel have en frygtelig historie.

Som er sand.

Vi bor som I ved på landet og har hele året små gærdesmutter der bor i
halmen i laden .

For nogle dage siden var en af de små unger smuttet ind i fyrrummet og kunne
ikke finde ud.I sin forvirrethed flyver den på dørkarmen (den stakkel ) og
kan derefter ikke flyve.

Jeg ser det og tager den op , kommer i tanke om at jeg har set at de holder
til ved udhænget på garagen.Nå, så kan jeg da sætte den derop , tænker jeg.

Det gør jeg så, den ligger og gisper efter vejret og rører sig slet
ikke.Måske er den på vej til at dø ,men den skal da have chancen.

Jeg sætter den op , og henter så en lommelygte , for at lyse ind , måske er
der en rede derinde.

Da jeg tænder lygten , sidder der en kæmpe stor fed rotte derinde.
Vær så god , så har jeg intet anende foræret den sin aftensmad ,argh,argh.

Fuglen var i hvert fald væk !!!!!!!!!

Vi har selvfølgelig lagt gift ud og de er begyndt at spise af det !!!!

UFFFFFF,hvad synes I om det ??

coppi

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-01 21:33

Hej Coppi

Sikke en uhyggelig historie!!
Men du gjorde det jo i den bedste mening for at hjælpe fugleungen, det var
jo ikke til at vide, at der sad en rotte på lur.

mvh Eva.