Vise nr. 1´s banner på anden side fra topl~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 22-08-01 18:21

Hej.
Jeg har en topliste liggende her: www.101186.f2s.com/list.php3
Men kan det lade sig gøre at lave det så den kan vise den der er nr. 1´s
banner på forsiden af min hjemmeside. Så den samtidig tæller klik når der
bliver klikket på banneret?

Hilsen Morten Jørgensen
PS: Vær sød at sende mig en e-mail hvis du vil hjælpe mig.
Jeg vil med glæde reklamere for din hjemmeside på forsiden af min i nogle
uger hvis du hjælper mig.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-08-01 18:46

Morten Jørgensen skrev:

>Jeg har en topliste liggende her: www.101186.f2s.com/list.php3

404 - siden findes ikke.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 22-08-01 19:09

øh, ups. Der var noget galt med url´en.
Her er den: http://www.101186.f2s.com/toplist/list.php3

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-08-01 19:31

Morten Jørgensen skrev:

>øh, ups. Der var noget galt med url´en.
>Her er den: http://www.101186.f2s.com/toplist/list.php3

Du skal altså trække den der ligger øverst ud af databasen?

Lige nu er der jo kun en enkelt, så det er nok ikke så svært :)

Det kan sagtens lade sig gøre, men det er lidt svært, når vi ikke har
set din kode.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-08-01 19:38

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> wrote in message
> Men kan det lade sig gøre at lave det så den kan vise den der er nr. 1´s
> banner på forsiden af min hjemmeside. Så den samtidig tæller klik når der
> bliver klikket på banneret?

Ja, selfølgelig kan det det.

Jeg har på fornemmelsen at det ikke er et svar du kunne bruge til noget, men
det er svaret på dit spørgmål.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 23-08-01 20:53

Jeg har fundet ud af det nu.

--
M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på StarWay Online ©