RHCP & Parken.
Fra : Pipeline

Dato : 22-08-01 17:37

Nu er jeg absolut ikke til RHCP, men da jeg skal se GUDERNE i næste måned,
kunne jeg da godt tænke mig at høre lidt om hvordan Parken var indrettet?
Var der tæpper ned foran de tribuner der ikke blev brugt?

--
Hilsen/Regards
Pipeline

+++Depeche Mode 23/9 Parken, Copenhagen, Denmark+++

Fra : Andrew

Dato : 22-08-01 20:29

Der var sidepladser på de nederste tribuner på hver langside.
I bunden af salen (overdækningen gør det til en sal) hænger der sorte tæpper
ned fra loftet. De øverste tribuner på langsiderne er dækket med sorte
tæpper.
Jeg vil gætte på at der er ca. 10-12000 sidepladser og på banen er der vel
plads til ca. 20000 mennesker. TIl RHCP var der vist lukket 15-20000 ind,
men det så ud som om at der var helt fyldt op.

Et minus ved sådan en stor sal er at lyden er svær at kontrollerer da der er
så meget rum og dermed rungen og ekko, etc. Men alt i alt synes jeg at
lydmændene klarede opgaven fint, bortset fra nogle tekniske problemer lige
før RHCP gik på scenen.

Mvh And

Pipeline <nitz@post.cybercity.dk> skrev i en