Kat på tv-midtvest i jylland
Fra : Jetpool

Dato : 22-08-01 17:17

Hej
Her kl 19.30 bliver der vist en kat der vejer 19,2 kg, den er kuglerund, jeg
ved ikke lige hvor de vil hen med det, men den er hvert tilfælde meget meget
overvægtig, og det er synd.
Mvh
Linda, Venus og Freja

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-01 18:20

Hej Linda
Jeg vil vove at påstå, at det nærmer sig dyrplageri, at lade en kat blive så
overvægtig.
Jeg har før læst om en kat i denne vægtklasse, man må næsten håbe, det er
den samme, så der ikke går flere af disse fejlærnærede katte rundt!

mvh Eva

Fra : Jetpool

Dato : 22-08-01 22:28

Jeg er helt enig
Linda

Eva Schmidt <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b83e90e$0$265$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-08-01 18:43

Hej Linda
mener du den stakkels rød-tabby kuglekat der
har levet af whiskas ?? jeg så den og hvis jeg
havde øvet "dyremishandling" i den grad ville jeg
ikke reklamere med det i TV, der var virkelig tale
om misforstået kærlighed, stakkels kat.

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS