java.lang.ClassCastException: sun.net.www.~
Fra : C. Jensen

Dato : 22-08-01 16:33

Hejsa
Herunder har jeg listet en fejlmeddelelse og koden der frembragte den. Det
ville selvfølgelig være rart hvis der lige var en der viste hvad der var
galt, men jeg ville rasende gerne vide hvordan man helt generelt finder
løsningen på den slags problemer.

Host: www.dmi.dk
Connection ok
Exception in thread "main" java.lang.ClassCastException:
sun.net.www.http.KeepAliveStream
at
dk.graesrodsnet.tools.UrlDokumentReader.getDokument(UrlDokumentReader.java:4
2)
at
dk.graesrodsnet.tools.UrlDokumentReader.main(UrlDokumentReader.java:85)

Er hvad jeg får ud af at kører:
try{
url = new URL("http://www.dmi.dk/vejr/index.html");
host = url.getHost();
System.out.println("Host: "+ host);
URLConnection con = url.openConnection();
System.out.println("Connection ok");
BufferedInputStream bis = (BufferedInputStream)con.getContent();
[Dette er linje 42]

Med venlig hilsen
Chris

Fra : Brian Matzon

Dato : 22-08-01 16:47

"C. Jensen" <c_jensen@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> ville selvfølgelig være rart hvis der lige var en der viste hvad der var
> galt, men jeg ville rasende gerne vide hvordan man helt generelt finder

<SNIP>
> [...]
> URLConnection con = url.openConnection();
> System.out.println("Connection ok");
> BufferedInputStream bis = (BufferedInputStream)con.getContent();

Brug con.getInputStream(); i stedet for.

/Brian Matzon

Fra : Brian Matzon

Dato : 22-08-01 16:49

> Brug con.getInputStream(); i stedet for.
Er selvfølgelig:
BufferedInputStream bis = new BufferedInputStream(con.getInputStream());

/Brian Matzon