Formular direkte til mail
Fra : Allan

Dato : 22-08-01 15:45

Har ikke meget kendskab til at lave en formular på min hjemmeside,
men hvordan laver jeg en der kun indeholder 3 tekstfelter, og som
bliver sendt direkte til min personlige mailadresse, og med en reset
knap. ?

Har kikket lidt på et par sider, men der står et eller andet med :
action="http://www.mitdomæne.com/minformbehandler.cgi

skal det være der eller ..............

Allan

Fra : Finn Jensen

Dato : 22-08-01 16:01

"Allan" <s@mikkelsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> knap. ?
>
> Har kikket lidt på et par sider, men der står et eller andet med :

Du har vist TDC som udbyder ikke??
Så kig her: http://www.opasia.dk/kundeservice/andet/formmail.shtml

Kan du ikke få det til at virke så sig lige til så laver jeg et til dig.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen