Okay hjælp til at chmod en mappe ???
Fra : Codeman

Dato : 22-08-01 15:28

Jeg bruger windows commander som ftp program og har brug for at chmodde en
mappe til 777

hvordan skriver jeg det ????

Hilsen Swoop

Fra : Christian Joergensen

Dato : 22-08-01 15:43

Codeman <Codeman@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg bruger windows commander som ftp program og har brug for at chmodde en
> mappe til 777

Hvad har det med PHP at gøre ?

Prøv i dk.edb.internet.software

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 22-08-01 16:55

On Wed, 22 Aug 2001 16:28:12 +0200, "Codeman"
<Codeman@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg bruger windows commander som ftp program og har brug for at chmodde en
>mappe til 777

Klik på den mappe der skal ændres og vælg derefter
Files => Changes Attributes og sæt et hak ved alle 9 punkter.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen
Der har en lejlighed til salg !
http://www.husavisen.dk/boligemne.asp?sag=22615&mgl=3127

Fra : Codeman

Dato : 22-08-01 22:22

okay.. man skal ikke hjælpe vel christian ? Tak til Jesper.... det hjalp.
Nu skal jeg sige hvad det har med php at gøre.... det er i forbindelse med
et php script .... ok ? er det så i orden at jeg poster det her ? for jeg er
faktisk træt af at man kan se folk der bare henviser til at folk er dumme
til at poste ting ..... det er sgu da pisse træls.... "nej jeg gider ikke
for du poster ikke i rigtigt forum...... n00b"
Vær lige lidt mere snobbede.........

Tak igen til Jesper der svarede på spørgsmålet ....

Hilsen

Swoop

Fra : Christian Joergensen

Dato : 22-08-01 22:29

Codeman <Codeman@mail1.stofanet.dk> wrote:

> man skal ikke hjælpe vel  christian ?

Det var ikke for at være dum eller noget - Det var mere en hjælp til dig da
jeg er sikker på at du ville være mere heldig med evt. svar i den anden
gruppe. :)

Hvis du vil være så venlig:
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-08-01 22:57

"Codeman" <Codeman@mail1.stofanet.dk> writes:

> Nu skal jeg sige hvad det har med php at gøre.... det er i forbindelse med
> et php script .... ok ? er det så i orden at jeg poster det her ?

Nej!

Denne gruppe handler om PHP-programmering, ikke om FTP-programmer
eller andet. Jeg lægger mine scripts online vha. et NFS-share eller
scp, men derfor har det stadig intet at gøre med PHP, hvis jeg ikke
kan få det til at virke en dag.

> [...]
> træls.... "nej jeg gider ikke for du poster ikke i rigtigt
> forum...... n00b" Vær lige lidt mere snobbede.........

Det handler om at holde den opdeling der er lavet i dk.*. Den er lavet
fordi det er hensigtsmæssigt at holde tingene adskilt. Ellers kunne vi
jo nøjes med dk.general.

Her sidder altså folk, som ved noget om at programmere i PHP. De ved
ikke nødvendigvis noget om at skifte rettigheder på en fil i et
FTP-program, men det gør de til gengæld i dk.edb.internet.software,
hvor dit spørgsmål hører hjemme. Der vil du så have bedre muligheder
for at få et godt svar på dit spørgsmål.

Jeg sætter FUT (follow-up to) dk.admin.netikette, da denne debat hører
hjemme der, og ikke i denne gruppe. Det betyder at svar på dette
indlæg bliver sendt til den gruppe, og ikke her.

--
Jacob - www.bunk.cc
"Talk sense to a fool and he calls you foolish" -- Euripides