Re: At sige nej
Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 22-08-01 13:54

In article <3b837709$0$332$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Sott"
<sott@post.tele.dk> wrote:

> Jeg er vist tættere på at være konfliktsøgende, end konfliktsky - når
> det kommer til kæreste- forhold af enhver art
> (samlever/ægteskab/kærester).

   Jeg er ikke konfliktsky men fredselskende. Det vil sige at jeg helst
lever i fred - men jeg kan sagtens tage en konflikt og jeg kan sagtens
starte den selv. Men jeg lever helst i fred.

> Derfor har husfred vanskelige kår hos mig, og jeg gør intet udelukkende
> med det formål at bevare "freden".

   Det kommer an på i hvilken anledning det er for mig

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Sott

Dato : 22-08-01 13:22

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke konfliktsky men fredselskende. Det vil sige at jeg helst
> lever i fred - men jeg kan sagtens tage en konflikt og jeg kan sagtens
> starte den selv. Men jeg lever helst i fred.

Jeg ville ikke leve i fred med en fætter, der render
gnaven rundt, fordi jeg ikke lige gider at tage mig
af hans sexlyst i f.eks. en uge - han kan få hidsighed
på gaflen *G*
Og læg mærke til at jeg da sagtens kunne undlade
at ha' sex i en hel uge, og slet ikke bekymre mig det
fjerneste om han så synes han er underernæret eller
ej.

Som sagt kan der være et utal af årsager, til at man
ikke lige gider sex i et stykke tid. Og jeg ville aldrig
opfatte det som et problem, før det blev månedsvis
afbrudt af sex og så igen måneder uden - og jeg ville
nok især se et problem i det, hvis den ene part har
uforholdsmæssigt mere lyst end den anden og det
tegner et mønster - så bliver det kriminelt i mine øjne.

> Det kommer an på i hvilken anledning det er for mig

Jeg ville ikke gøre noget som helst seksuelt for husfredens
skyld - jeg har været nede af den sti, og jeg brød mig
ikke det mindste om det, og efterfølgende heller ikke om
mig selv - når/hvis jeg "går med til noget"/gør noget, som
jeg reelt virkelig ikke vil/gider/orker, så mister jeg respekt
for mig selv.

Undtaget herfra er selvfølgelig de ting, som jeg er pinedød
tvunget til, og som ikke har det fjerneste med lyst at gøre.
Såsom at tage mig af ungerne, når jeg er snotforkølet, har
ondt i halsen, er svimmel og ikke kan finde ud af, om her
er drønvarmt eller trækker og er koldt

Tusinde hilsner
Søs - som gud hjælpe mig har den vildeste lyst til rejer
lige nu, små nuttede kolde rejer som jeg kunne mæske
mig i, mens jeg ligger på sofaen og ynker mig selv *G*
Kan man deraf udlede, at jeg er mere til rejer end sex
- når jeg altså er sløj

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 22-08-01 16:11

In article <3b83a4d8$0$234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Sott"
<sott@post.tele.dk> wrote:

      Hej Søs :)

> Jeg ville ikke leve i fred med en fætter, der render gnaven rundt, fordi
> jeg ikke lige gider at tage mig af hans sexlyst i f.eks. en uge - han
> kan få hidsighed på gaflen *G*

   Jeg kan ikke forstå at man ikke har lyst til at leve i fred. Og da
jeg egentlig et eller andet sted forventer at han prøver at se om han kan
gøre noget ved det når jeg er mut og surmulende i whatever sammenhæng ja
så kan jeg vel dårligt nægte ham det samme. At midlet til målet så er
forskelligt er en anden sag.

> Og læg mærke til at jeg da sagtens kunne undlade at ha' sex i en hel
> uge, og slet ikke bekymre mig det fjerneste om han så synes han er
> underernæret eller ej.

   Det bekymrer mig når han begynder at opfinde skænderier for at kunne
råbe af mig. Eller rettere - det irreterer min behårede røv ad helvedes
til! Og i stedet for at lade mig irretere er det alså nemmere at give en
hånd med hvis man ellers ikke er så sig selv nok at selv det ville være
for meget.

> [...]
> efterfølgende heller ikke om mig selv - når/hvis jeg "går med til
> noget"/gør noget, som jeg reelt virkelig ikke vil/gider/orker, så mister

   Der er forskellige grader af gider her Og idet at jeg gør ting for
"husfredens" skyld ja så forventer jeg af et ligeværdigt forhold at han
gør det samme. Og det gør han - han sidder tit og hører lidt på hvordan
det er gået ude hos hesten og rideskolesladder osv. Og det rager manden
en døjt men han gør det fordi jeg har brug for at få vendt nogen ting når
jeg kommer hjem.

> [...]
> ungerne, når jeg er snotforkølet, har ondt i halsen, er svimmel og ikke
> kan finde ud af, om her er drønvarmt eller trækker og er koldt

   Det er træls - men sådan er det jo at have børn og husdyr.

   Skummelt.

/Trine.

Fra : Sott

Dato : 22-08-01 21:28

Hej Trine :0)

> Jeg kan ikke forstå at man ikke har lyst til at leve i fred.

Det kan jeg godt forstå *G*
Men jeg er lidt krigs_liderlig_ til tider, så fred er nu
engang ikke i så høj kurs, som det måske burde være.

> [...]
> til! Og i stedet for at lade mig irretere er det alså nemmere at give en
> hånd med hvis man ellers ikke er så sig selv nok at selv det ville være

Det ville jeg ikke bryde mig om.
Jamen, jeg er altså også noget så stivsindet,
når det tager mig - faktisk en aldeles vanskelig
kvinde - er jeg selv overbevist om

> Skummelt.

Ja, og nu hvor aftenkøligheden indhenter mig, har jeg
så fået lyst til sex... livet er _hårdt_, jeg må beklage mig.
Jeg tror egentlig, jeg er for smadret til at sørge for det
selv... hehe... er det ikke synd for mig, at ham som jeg
længes efter ikke lige kan være her

Tusinde hilsner
Søs..... som har det så HÅRDT... *LOL*
åh, gud - jeg må være overtræt af alt det soveri,
jeg må hellere gå i seng/sofa.... igen...