Data Suit Patch og Nokia 3210
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-08-01 11:46

Har hørst at der skulle findes en patch eller noget så man kan få Data Suit
til at virke på en Nokia 3210. Det skal nemlig til så man kan lave blinkende
beskeder.

Nogen der kan hjælpe med dette.

Fra : CWboy

Dato : 27-08-01 23:14

"Kim Jørgensen" <centauri@centauri.dk> skrev i
<3b838d89$0$275$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Har hørst at der skulle findes en patch eller noget så man kan få Data
>Suit til at virke på en Nokia 3210. Det skal nemlig til så man kan lave
>blinkende beskeder.

Jeg havde engang en patch til 3310 - husker ikke hvor jeg fandt den, men
det var ved hjælp fra gruppen - mener også der lå en til 3210.
Jeg fik den dog aldrig til at virke med 3310.
Til gengæld kan LogoManager nu (ihvertfald i min 1.2.1) lave flash-beskeder
:)

--
Jimmy Carlsen
CWboy.dk - sange/akkorder, webdesign og lidt om mobil.