Data på Nokia 6250 - kabelforbindelse med ~
Fra : Søren K. Andersen

Dato : 22-08-01 10:21

Hjælp, hvad gør jeg ?

Jeg er telefonansvarlig for ca. 50 mobile montører som køre ude i landet.
Vi har for nuværende udskiftet flere N2110 til N6250 og nu er jeg kommet i
en for mig uholdbar situation, jeg kan ikke opdrive - de er ikke produceret
i flg. min mobiltelefonmontør - datakabler fra det håndfrie monteringssæt
til den bærbare PC'er.
Kan det virkelig være rigtigt at Nokia udvikler en håndværkertelefon og så
ikke lige laver det sidste der skal til for at systemet er perfekt. Jeg kan
ikke komme igennem til NOKIA, så derfor prøver jeg i denne NG.
Er der nogen som kan hjælpe mig. Skal jeg virkelig til at skiftet til
SIEMENS eller et andet produkt som kan løse mit problem.
Er det fordi NOKIA meget hele vil udvikle telefoner til skolebørnene ?

mvh

Søren K. Andersen