Hjælp ! Hvordan blir han stueren ?
Fra : Aase & Lars Kirchhof~

Dato : 21-08-01 21:36

Hej,
Vi har en nu 14 uger gammel Japansk Spids, som vi fik for 2 uger siden.
Om dagen går det ok med at komme ud og få gjort både det ene og det andet
(vi bor i lejlighed så vi kan ikke lade ham løbe i haven). Men om aftenen gå
det helt galt, han små strinter igen og igen, nogen gange med 5-10 minutters
mellemrum.
Gode råd/links modtages med glæde

På forhånd tak

Fra : Finn Jensen

Dato : 21-08-01 21:41

"Aase & Lars Kirchhoff" <lars@kirchhoff.as> skrev i en meddelelse
> [...]
> (vi bor i lejlighed så vi kan ikke lade ham løbe i haven). Men om aftenen

> det helt galt, han små strinter igen og igen, nogen gange med 5-10

Tag hans vand fra han efter aftensmaden og giv ham først noget igen om
morgen når I står op.
Regn også med at en hvalp i den alder sikkert skal ud 1 til 2 gange om
natten.
Luft han endvidere godt i løbet af aften og inden I går i seng.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : coppi

Dato : 22-08-01 05:45

Hej.

Han er kun 14 uger ,giv tid , giv tid.

Han er jo kun en lille dreng endnu og I har kun haft i 14 dg.

coppi

Fra : Kosmonauten

Dato : 22-08-01 08:10

Hej,
tillykke med den nye hvalp.
Hav en stor portion tålmodighed, han er jo ikke ret gammel.
Masser af små korte lufteture efter leg, spisning og søvn.
Den med natteturen kommer i vist ikke uden om.
(Har selv prøvet de "mørke render under øjnenes klub" ;c) )
En søgning på nettet gav flere links, så prøv evt. det.
Velkommen til.
Mvh
Martin & Laika

Fra : Anders

Dato : 23-08-01 17:59

Hej!

Dette virkede på vores to hunde. Ud efter leg, søvn og mad. Når de besørgede
udenfor, så blev de SKAMROST og hvis der var et uheld indenfor så ignorerede
vi det bare. Det tog cirka tre uger så var begge hunde så godt som stuerene.

Mvh
Anders.

Fra : Bettina

Dato : 24-08-01 14:05

Det hjalp desværre ikke på min lille engel. Hun er nu 11 måneder, blev først
renlig efter sin første løbetid dvs da hun var 8 måneder (det gjaldt dog kun
når hun var alene hjemme), men kan desværre sagtens stadig finde på både det
ene og det andet, stadig især når hun er alene hjemme. Eller i protest, som
fex da det styrtede ned her til morgen og jeg hev hende med ud i regnen.
Godt nok fik hun både tisset og skidt mens vi var ude, men 5 min efter vi
var kommet ind og jeg lige havde vendt ryggen til hende et øjeblik, lå der
en kæmpe sø under spisebordet igen.
*gggrrrrr*
vildt irriterende, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved hende.

Bettina