Hjælp til Event log
Fra : Niels Frahm

Dato : 21-08-01 20:40

Hvordan (evt. trin for trin) kan jeg få en log over brugernes brug af
netværket ? Her menes tid og dag for logon og logoff.
Jeg har en server med Windows 2000 til 12 windows 98 maskiner.
Niels

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-08-01 09:18

Hej,

Det er ikke så svært ...

Smut ind i kontrol panelet, find Administrative tools :

Herfra kan du styre audit under Policy. Som default er der ikke audit på
nogle hændelser. For at se al aktivitet skal der laves audit både på succes
og failure.
Dog komer der ingen ting i EventLog'en ved logon med mindre dine din Win2k
er PDC for de øvrige Win98 maskiner og disse er sat til at logge på
domainet. I så fald kommer der først hændelser når en win98 accesser din
server.

Fra : Niels Frahm

Dato : 23-08-01 14:12

On Wed, 22 Aug 2001 10:17:45 +0200, "Niels Andersen"
<YouCantReply@nonexcisting.dk> wrote:

>Hej,
>
>Det er ikke så svært ...
Tak det virker !!!

- nu kan jeg se tid og dato for logon/off - men ikke fra hvilken
computer vedkommende har logget sig på/af - er det muligt at "se" det
???

Niels