Explore mister forbindelsen.
Fra : Jørgen Glavind

Dato : 21-08-01 20:23

Hej.
Har live fået TDC ADSL.
Nogle gange mister Explore forbindelsen til nettet. Der er ikke nogle
synlige fejl. Efter geninstalation virker alt igen.
Hvad kan der være galt?
M.v.h.
Glavind

Fra : Søren Andersen

Dato : 21-08-01 22:12

"Jørgen Glavind" <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Har live fået TDC ADSL.
> Nogle gange mister Explore forbindelsen til nettet. Der er ikke nogle
> synlige fejl. Efter geninstalation virker alt igen.

Geninstallation af hvad ? TCP/IP protokoller, IE eller sågar Windows ?

Med Venlig Hilsen
Søren Andersen
---
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet.

Fra : Glavind

Dato : 22-08-01 19:12

Det glemte jeg. Geninstalation af Explore 5,5

Fra : Claus MC

Dato : 21-08-01 22:27

> [...]
> Nogle gange mister Explore forbindelsen til nettet. Der er ikke nogle
> synlige fejl. Efter geninstalation virker alt igen.

Har samme problem. BB 256, IE5.5. Jeg kan dog nøjes med at genstarte
computeren.

/Claus

Fra : Hauge

Dato : 21-08-01 22:53

Hejsa

"Jørgen Glavind" <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> wrote in message
> Har live fået TDC ADSL.
> Nogle gange mister Explore forbindelsen til nettet. Der er ikke nogle
> synlige fejl. Efter geninstalation virker alt igen.
> Hvad kan der være galt?

Er det Netexpress 1 eller 2?

Har du netkort i computeren der _ikke_ er sat til DSL-modemet/routeren? Hvis
ja, så prøv at sætte fast ip på dette kort.

Mvh Hauge