Mellemrum under <form>xx</form>
Fra : Esben Vidstid

Dato : 21-08-01 15:15

Hvordan undgår jeg den linje der kommer et formular felt. Det jeg ønsker at
lave er:
En tabel med lav højde (ca. 20px)
I tabellen er et <input type=text> og en <input type=submit> og ingen
skjulte input-felter.
Alligevel kommer der et mellemrum under form-felterne, og tabellen bliver
derfor dobbelt så høj som den skal være.

--
Esben

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 21-08-01 21:47

"Esben Vidstid" <ev@flc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alligevel kommer der et mellemrum under form-felterne, og tabellen bliver
> derfor dobbelt så høj som den skal være.

Har du en side, hvor vi kan se det? Er lidt svært lige at tegne det du
skriver i hovedet...

--
/Kasper

Fra : Niels Henriksen

Dato : 22-08-01 12:23

"Esben Vidstid" <ev@flc.dk> wrote in message news:9ltqit$hpk$1@sunsite.dk...
> [...]
> Alligevel kommer der et mellemrum under form-felterne, og tabellen bliver
> derfor dobbelt så høj som den skal være.

Hvis du indsætter style='margin: 0px;' i <form> taggen, så vil margen være
0

--
Niels Henriksen

Fra : Esben

Dato : 22-08-01 12:36

> at
> >
> Hvis du indsætter style='margin: 0px;' i <form> taggen, så vil margen
være
> 0

Ah - jeg mente nok jeg skulle bruge style. Jeg havde prøvet at sætte
line-height til en lav værdi, men det hjalp ligefedt. Tak for tippet.

--
Esben