Jurassic Park 3
Fra : mogens

Dato : 21-08-01 14:49

Så filmen i rønne .... alle steder står der at den varer omkring 2 timer
men vi sad i biffen i 1 time og 40 min incl. reklamer
er der klippet i den ? jeg opdagede bla. at der var en scene hvor en kæmpe
kanon blev
brugt på en spray malet flyver - hvor den sprang i luften. kanon´en blev
aldrig brugt mere i filmen.
er der forskellige version i danske biografer ?

Fra : Zeki

Dato : 21-08-01 14:38

> Så filmen i rønne .... alle steder står der at den varer omkring 2 timer
> men vi sad i biffen i 1 time og 40 min incl. reklamer
> er der klippet i den ?

Den varer ca 90 minutter, så du har måske tværtimod set noget som vi andre
ikke har :)

Zeki

Fra : Tenzel Kim

Dato : 21-08-01 20:15

> Den varer ca 90 minutter, så du har måske tværtimod set noget som vi andre
> ikke har :)

Reklamer og forfilm måske

Men er det virkelig så stort et tab?

Tenz.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-08-01 00:01

"mogens" <rhbhnews@email.com> wrote in message
> [...]
> aldrig brugt mere i filmen.
> er der forskellige version i danske biografer ?

Fra imdb.com:
Runtime: UK:92 / USA:92

Kanonen skal vel egentligt bare vise at de lejede folk kan lide at lege med
våben... og at de er den slags folk der kunne finde på at tage på sådan en
ekspedition. Er di forresten sikker på at du ville gide at se en 2-timers
version af den film?

Jacob

Fra : mogens

Dato : 22-08-01 09:57

Er di forresten sikker på at du ville gide at se en 2-timers
> version af den film?
>
> Jacob

hhmm... jeg synes nu den var ok. ikke meget snak - bare action -- -ikke
noget dybere.

nå men så er jeg ikke blev snydt - og har set en spec. bornholmsk version.

mogens.