Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Antal billeder på en oplandning?
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 21-08-01 12:14

Nogen herinde der ved hvor mange billeder jeg kan forvente at kunne ta',
med fuldt opladet 1600 mAh batterie (dem fra www.batterier.dk), men og
uden displayet tændt på et Cannon A20 digitalt kamera?

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : David Holm

Dato : 21-08-01 13:38

> Nogen herinde der ved hvor mange billeder jeg kan forvente at kunne ta',
> med fuldt opladet 1600 mAh batterie (dem fra www.batterier.dk), men og
> uden displayet tændt på et Cannon A20 digitalt kamera?

Afhænger meget af om der er blitz på eller ej. Den anden aften tog jeg 160
billeder, mange med blitz og mange med skærm uden at det krævede en
opladning... Men det ideelle er selvfølgelig at have to sæt batterier.

mvh

David

Fra : Bo Johansen

Dato : 21-08-01 14:06

>Nogen herinde der ved hvor mange billeder jeg kan forvente at kunne ta',
>med fuldt opladet 1600 mAh batterie (dem fra www.batterier.dk), men og
>uden displayet tændt på et Cannon A20 digitalt kamera?

Jeg har været oppe på 200 billeder, alle taget med skærmen som søger
og en del med blitz, uden at få lav batteri advarsel. Derefter
skiftede jeg dog til mit andet sæt batterier, så jeg ved ikke hvor
langt jeg egentligt kunne have nået.

Jeg har prøvet med en del forskellige batterier og der er ingen tvivl
om at Panasonics 1600 mAh(dem fra www.batterier.dk) har været bedst i
mit A20. Blandt andet prøvede jeg med et sæt GP 1600 mAh, men de fik
kameraet til at advare om lavt batteri allerede efter 10-20 billeder!

MVH

Bo Johansen

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 21-08-01 14:14

Bo Johansen skrev:

> [...]
> mit A20. Blandt andet prøvede jeg med et sæt GP 1600 mAh, men de fik
> kameraet til at advare om lavt batteri allerede efter 10-20 billeder!

Lyder meget godt, så er det jo bare at vente på at kammera'et kommer med
posten imorgen