TDC..... Stabilt hos mig
Fra : Hmm

Dato : 21-08-01 10:15

Hejsa alle,
Nu hvor der har været en del diskusioner omkring stabilitet på ADSL
forbindelser vil jeg lige komme med min erfaring...

Jeg har haft TDC Netexpress 2 (router version) siden 2 maj 2001. Idag
oplevede jeg mit føste røde blink på modemet (nedbrud). Nedbrudet varede 10
sekunder, og jeg var derefter online igen.

Bare lige en historie fra den virkelige verden.. Jeg er 110% tilfreds med
TDC!! Der findes altså også positive historier fra TDC, selvom vi oftest
hører om de negative i denne gruppe.

Med venlig hilsen
Hmm

Fra : Henry Lerche, Lerche~

Dato : 21-08-01 13:23

"Hmm" <heino-m@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> TDC!! Der findes altså også positive historier fra TDC, selvom vi oftest

Jamen jeg kan kun sige Tillykke til dig !!!

Jeg har siden at jeg fik oprettet adsl i Juli måned haft 7 nedbrud og har i
den sidste uges tid stort set ikke haft hul igennem min Proacces Adsl
512/512.
Hastighederne er ca som et 14.800 modem og jeg har ringet 80808065 mange
gange for at få ordnet problemet
men intet er sket indtil nu....
Skal jeg oploade filer via Ftp er det kun muligt hvis jeg bruger min gl.
get2net opkobling via Isdn.

Dette er også en historie fra det virkelige liv..

PS: jeg håber a dette indlæg når frem inden jul

Henry Lerche

Fra : SoulWalker

Dato : 22-08-01 10:17

Jamen så vil jeg da også lige give min kommentar med på vejen.
Jeg har får nogen tid siden (lidt over en måned siden nu tror jeg) fået tdc
bredbånd (ingen router) 1024/256 med 1 fast ip. Jeg valgte gør det selv
pakken og satte det op som det skulle. Mellem 15 og 16 kom der grøn lys hos
sync og jeg var bare på. Jeg havde overhovedet ingen problemmer. Så jeg er
MEGET tilfreds med mit internet. Jeg kan sige at mit udstyr selvfølgelig
ALTID er tændt (modem og sådan noget). Desuden er min computer altid tændt
og er på icq hele tiden hvor jeg har valgt "keep connection alive" under
preferences-> connections. Om det er nogen af de ting der gør at jeg aldrig
har problemer ved jeg ikke. men det at folk siger at de oplever at miste
forbindelsen i en 2-10 sec ind imellem og sådan noget og jeg oplever intet
af det. jeg har i den tid jeg har haft det ikke oplevet et eneste øjeblik
uden forbindelse (og jeg sidder MEGET ved internet da jeg er arbejdsløs for
tiden) :)) Lige min mening til tingene ;)

SoulWalker

Fra : Søren H. Wind

Dato : 23-08-01 20:38

Jeg vil også gerne tilslutte mig de tilfredse brugere, har haft 1024/256
bredbånd her 13 km fra Vejle / 13 Km fra Horsens, og det har nu kørte
uafbrudt og uden problemer siden d. 27 juli.

Jeg er ovenud lykkelig.... efter 3 års ventetid på ADSL.....

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-08-01 22:12

Thu, 23 Aug 2001 21:38:17 +0200, skrev Søren H. Wind, på 7 linier, i
<3b8560e3$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Jeg er ovenud lykkelig.... efter 3 års ventetid på ADSL.....

Kun 3 år vi andre har da ventet længere

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Søren H. Wind

Dato : 26-08-01 22:12

Og efter jeg havde skrevet det stoppede lyksaglighederne...

Idag har jeg kørt med MAX 150 Kbps... Både http/ftp/news .... Håber de
snart finder en løsning på det....

Fra : DreamWave

Dato : 25-08-01 23:21

Jeg fik TDC ADSL BB i juni i år, og jeg har oplevet flowstops,
disconnections og ikke få tildelt IP et hav af gange. Jeg kunne ikke
downloade filer over 3 mega, da jeg så ville få et flowstop og skulle DL
forfra igen. FTP upload var HELT umuligt. Og jeg kunne overhovedet ikke
spille online, jeg kunne spille ca 15 min så blev jeg smidt af serveren pga
"connection problems"
Efter jeg har smidt Speedstream 2601 routeren ud fra 5 sal. og sat en USR
8000 router op istedet (ca 14 dage siden) har jeg kun op levet een gang hvor
jeg ikke fik tildelt nogen ip. ellers kører det 100% fint.
Jeg er nu blevet en glad TDC ADSL kunde

/Simon Christensen