Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stort, meget stort, ikke fysisk...
Fra : Jan Lauenborg

Dato : 20-08-01 23:41

Goddag igen, endnu et billede, tæt på, men tæt på hvad, ikke at jeg
udskriver en gættekonkurrence, men klik på billedet og se det i 800x433, som
er det mindste dette billede faktisk skal ses på, og se dette klasiske
vidunder som giver minder om en tid som ikke er mere...

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=340

Mvh Jan

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-08-01 00:09

Jan Lauenborg wrote:

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=340

Der er noget galt med dit site når jeg klikker på ovestående link, din
database går helt spagat.

Min lokation linie bliver ved med at skrive indtil jeg stopper den

http://www.fotokritik.dk?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?x=/kritik.html?pic=340

Jeg kan godt se billedet, hvis jeg går ind via din forside.

CC: Martin Koch <martin@koch.dk>

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Lønborg

Dato : 21-08-01 06:22

Niels Ebbesen wrote:

> [...]
> Jeg kan godt se billedet, hvis jeg går ind via din forside.

Martin har problemer med de direkte links ind til billederne. De virker simpelt hen ikke i Netscape. Det er møj-irriterende, rent ud sagt, men jvf. Martin er vi kun ca. 2 % Netscape-brugere på fotokritik.dk.
Og jeg nægter altså at bruge IE !

/Ole Lønborg

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 21-08-01 08:43

Ole =?iso-8859-1?Q?L=F8nborg?= <ole_nmews@lonborg.dk> wrote:

>Martin har problemer med de direkte links ind til billederne. De virker simpelt hen ikke i Netscape. Det er møj-irriterende, rent ud sagt, men jvf. Martin er vi kun ca. 2 % Netscape-brugere på fotokritik.dk.
> [...]

Der er vist fire løsninger for 'os to procent':

1 - Slå JavaScript fra før man besøger Fotokritik.
2 - Bruge Internet Explorer.
3 - Gå langt uden om Fotokritik.
4 - Eller få webmasteren til at løse den 'lille' sag.

Jeg er selvfølgelig mest for den sidste løsning....

Ove Kjeldgaard

Fra : Ole Lønborg

Dato : 21-08-01 08:48

Ove Kjeldgaard wrote:
> Der er vist fire løsninger for 'os to procent':
>
> 1 - Slå JavaScript fra før man besøger Fotokritik.
Dur ikke.
> 2 - Bruge Internet Explorer.
Nope.
> 3 - Gå langt uden om Fotokritik.
Jeg vil egentlig gerne se de mange billeder, og gerne kunne bruge de
links folk poster her i gruppen.
> 4 - Eller få webmasteren til at løse den 'lille' sag.
Så - ja, ka' vi ikke overtale Martin til at rette fejl - pleaase ?

/Ole Lønborg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-08-01 09:39

Ole Lønborg wrote:

> [...]
> De virker simpelt hen ikke i Netscape. Det er møj-irriterende,
> rent ud sagt, men jvf. Martin er vi kun ca. 2 % Netscape-brugere

Hvad kom først hønen eller æget....?

Hvis man som Netscape bruger opdager at et web-site ikke fungerer i ens
browser, så er der ikke ret store chancher for at man vender tilbage til
det pågældne site, og det er temmelig usansynligt at man bookmarker sitet.

Prøv at vende blikket ud i den store verden, det er uhyrre sjældent at
støde på en amerikansk web-site der ikke understøtter alle browsere, det
er faktisk kun her i lille Danmark vi prioterer M$-produkter højst, og
lader dem sætte standarden.

Og hvis et web-site skal kunne begå sig på internationalt niveau, så
skal den virke i alle browsere, også ældre versioner, og der må ikke
bruges java eller kræves plug-in.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Koch

Dato : 21-08-01 09:00

On Tue, 21 Aug 2001 01:08:59 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Der er noget galt med dit site når jeg klikker på ovestående link, din
>database går helt spagat.

Hej Niels (og alle andre Netscape brugere ...)

Jeg måtte, meget mod min vilje, ind og hente Netscape for at se præcis
hvad der gik galt.

'Fejlen' (hvis man kan kalde den det) er hermed rettet så linket også
kan bruges i Netscape!!!

Udover det vil jeg lige udtrykke hvor skuffet jeg er over
præsentationen af siderne i Netscape sammenlignet med IE. Lidt fjollet
f.eks. at man ikke kan benytte CSS på TD. Det vil kræve en stor
portion omprogrammering og en omfattende udvidelse af koden hvis
brugerne af Netscape skal ha' en præsentabel side vist.

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : Ole Lønborg

Dato : 21-08-01 10:01

Martin Koch wrote:
> Jeg måtte, meget mod min vilje, ind og hente Netscape for at se præcis
> hvad der gik galt.
>
> 'Fejlen' (hvis man kan kalde den det) er hermed rettet så linket også
> kan bruges i Netscape!!!
Tak skal du have, det virker fint nu.

> [...]
> portion omprogrammering og en omfattende udvidelse af koden hvis
> brugerne af Netscape skal ha' en præsentabel side vist.
Jeg ved det, det er smadder irriterende med de
inkompatabilitetsproblemer.
Keep on !

/Ole Lønborg

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 21-08-01 10:50

Martin Koch <martin@koch.dk> wrote:

> [...]
>hvad der gik galt.
>
>'Fejlen' (hvis man kan kalde den det) er hermed rettet så linket også

Vil du fortælle lidt mere om 'fejlen'?

> [...]
>portion omprogrammering og en omfattende udvidelse af koden hvis
>brugerne af Netscape skal ha' en præsentabel side vist.

Men ud over lidt med tekststørrelsen så er siderne da brugbare
i Netscape nu...

Ove Kjeldgaard

Fra : Martin Koch

Dato : 21-08-01 11:57

On Tue, 21 Aug 2001 09:49:55 GMT, ok@mail.tele.dk (Ove Kjeldgaard)
wrote:

>Vil du fortælle lidt mere om 'fejlen'?

Netscape kan ikke finde ud af en URL hvis der er mere end 1
spørgsmåltegn. Derfor har måtte 'snyde' den ved at lave en _ i stedet
og gennem PHP konvertere det til et ? igen.

>Men ud over lidt med tekststørrelsen så er siderne da brugbare
>i Netscape nu...

Ja - og det ændrer jeg nok ikke på lige med det samme, da det vil
medføre at jeg i hver tabel-celle skal indsætte en tekststørrelse da
man i Netscape ikke kan nøjes med at indsætte det i CSS som man kan
med IE.

Menuen ser også underlig ud i Netscape.

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk
Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-08-01 12:10

> Netscape kan ikke finde ud af en URL hvis der er mere end 1
> spørgsmåltegn. Derfor har måtte 'snyde' den ved at lave en _ i
stedet
> og gennem PHP konvertere det til et ? igen.

eeewww, det var da en grim måde at løse det på.

Men hvornår har man brug for mere end et ? tegn

> [...]
tekststørrelse da
> man i Netscape ikke kan nøjes med at indsætte det i CSS som man

Måske skulle folk med netscape finde en anden browser.
Der er jo kun en lille del der bruger den, og det kan jo
diskutteres, om den tid det tager at lave det netscape dueligt er
det værd.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : PJ

Dato : 21-08-01 07:11

Igen et af dine sædvanlige "Globilleder" - jeg har indtryk af, at du skyder
det du ser uden brug af fantasi. Derfor bliver det bare et tilfældigt
"Globillede" - og det var det. Bedre held og på den igen! Husk også lys og
beskæring er vigtig.
MVH
Pierre Jakobi
Jan Lauenborg <jan.lauenborg@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b819007$0$297$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lærke Borch Posselt

Dato : 21-08-01 16:45

"Klasisk stort, meget stort
Billedet er et kig ned i, ja hvad tror du..."

.... det staves klassisk ...

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 21-08-01 21:06

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> wrote in message
> [...]
> er det mindste dette billede faktisk skal ses på, og se dette klasiske
> vidunder som giver minder om en tid som ikke er mere...

Det er synd der er et spejlbillede af en persons røv eller hvad det er i den
åbne kølerhjelm.
Eller ok

Henrik