Download problem
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 20-08-01 22:10

Hej nogen der kan hjælpe mig!
Problemer er at når jeg skal downloade, kommer der kun en blank side med en
lille firkant i venstre hjørne, også sker der absolut ikke mere.
Det startede da min kæreste lagde Quicktime ind, og jeg slettede den igen.
Der er ingen i det virkelige liv der kan hjælpe så please!!!!!!!!
Jeg køre millenium by the way

Jakob A

Fra : Madsen

Dato : 20-08-01 23:43

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Hej nogen der kan hjælpe mig!
> Problemer er at når jeg skal downloade, kommer der kun en blank side med en
> lille firkant i venstre hjørne, også sker der absolut ikke mere.

Når du skal downloade hvad? Hvilken filtype?

> Det startede da min kæreste lagde Quicktime ind, og jeg slettede den igen.

Der ligger nok stadig noget tilbage og lurer.

> Der er ingen i det virkelige liv der kan hjælpe så please!!!!!!!!

"Det virkelige liv." He-he :)

> Jeg køre millenium by the way

Måske årsagen, men prøv først at fortælle hvad det er du prøver
at downloade.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 21-08-01 09:30

Det er næsten alt, hvor den selv skulle gå i gang med at hente noget. F.eks.
cute ftp. Der skal den selv gå i gang med at downloade, når du har valgt
hvilken version du vil hente, men det gør min ikke.

Fra : Madsen

Dato : 21-08-01 11:31

> [...]

> cute ftp. Der skal den selv gå i gang med at downloade, når du har valgt
> hvilken version du vil hente, men det gør min ikke.

Hmm, så ved jeg ikke hvad der er galt. Jeg troede bare det var
bestemte mediefiler du ikke kunne afspille efter du havde haft
Quicktime inde.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.