Skærme
Fijala 3554
Død AOC - kender I det?
Fra : Daniel Birch

Dato : 20-08-01 21:33

Hej gruppe

Jeg har en AOC 19Glrs, som hidtil har virket godt nok - sådan da. Jeg købte
den for cirka 2 år siden. Efter 3-4 måneder stod den pludselig af. Den gik
simpelt hen i sort, og ville ikke vise noget billede, uanset hvad jeg
lokkede den med. Heldigvis var der et års on-site garanti, så da jeg først
fandt ud af, hvor jeg skulle henvende mig, fik jeg en ny skærm næste dag.
Det er så 1½ år siden nu.

Nu er den nye sandelig begyndt på det samme. Den er ikke helt død endnu, men
jeg kan godt se, hvor det bærer henad. Pludselg - især hvis den har været i
standby pga strømbespareren - kommer der ikke noget billede frem. Lyset
skifter fint nok fra gult til grønt, skærmen klikker, jeg kan høre lidt
statisk elektricitet som sædvanligt, men der kommer intet billede.

Jeg skriver dette på samme computer med en reserveskærm, så det er altså
ikke andre ting - fx skærmkortet - der er noget i vejen med.

Så vidt jeg ved, er der 3 års garanti på dyret, men jeg ville lige høre, om
der tilfældigvis er andre, der har haft lignende erfaringer, og om det er
noget, jeg selv kan gøre noget ved?

På forhånd tak,

Daniel Birch