C35i - Danske tegn
Fra : Flemming Breitenkamp

Dato : 20-08-01 21:26

Hej NG

Er der nogen som ved hvordan man taster 'æøå' i forbindelse med SMS på en
Siemens C35i. Jeg har slået 'T9' ordbogen fra, sat alle indstillinger til
'Dansk', men når jeg fx. trykker på '2(abc)' kan jeg vælge mellem 'abc2äà'.

What to do???

Fra : Frank W

Dato : 20-08-01 22:36

On Mon, 20 Aug 2001 22:25:51 +0200, "Flemming Breitenkamp"
<fb@bluemail.dk> wrote:

> [...]
>'Dansk', men når jeg fx. trykker på '2(abc)' kan jeg vælge mellem 'abc2äà'.

Hvilket sprog snakker din telefon ?. Når jeg sætter min - godt nok en
M35i, til engelsk, kan jeg også kun vælge "abc2äà".

Hilsen
Frank

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 21-08-01 07:31

Frank W skrev:

> Hvilket sprog snakker din telefon ?. Når jeg sætter min - godt nok en
> M35i, til engelsk, kan jeg også kun vælge "abc2äà".

Prøv lige at lave danske bogstravet i velkomstbeskeden... kan du det på din
M35i?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Frank W

Dato : 21-08-01 08:34

On 21 Aug 2001 06:31:19 GMT, Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk>
wrote:

>Prøv lige at lave danske bogstravet i velkomstbeskeden... kan du det på din
>M35i?

Ja, det går fint..... både store og små danske tegn (ÆØÅ samt æøå)

Hilsen
Frank

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 21-08-01 09:16

Frank W skrev:

> Ja, det går fint..... både store og små danske tegn (ÆØÅ samt æøå)

Hmm, hvor gammel er den? Og hvor kan man få den opdateret?

/bm

Fra : Frank W

Dato : 21-08-01 09:48

On 21 Aug 2001 08:16:29 GMT, Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk>
wrote:

>Hmm, hvor gammel er den? Og hvor kan man få den opdateret?

Den er ca 3 mdr gammel, købt lige før Mobilix blev til Orange...

Det var låst fra Oranges side, men det er den ikke mere. Ved ikke om
det har nogen betydning, da jeg aldrig selv har brugt "Velkomsthilsen"
på min Siemens...Det har softwareversion 16. Check det med *#06#

Hilsen
Frank

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-08-01 20:34

On Tue, 21 Aug 2001 10:48:09 +0200, Frank W <frank@ebox.dk> wrote:

>Det har softwareversion 16. Check det med *#06#

På min giver det IMEI nummeret

--
Ivar Madsen
news-12-04-01@milli.dk

Fra : Tom A Jensen

Dato : 26-08-01 21:44

Ivar Madsen <news-12-04-01@news.milli.dk> skrev i en

> På min giver det IMEI nummeret
> Ivar Madsen

----

hej ivar
tryk *#06# ,så kommer imei nr ,herefter tryk på den venstre bredde tast så
skulle der komme ver. nr.
mvh
tom jensen
viborg

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-08-01 22:26

On Sun, 26 Aug 2001 22:43:58 +0200, "Tom A Jensen"
<2fast4y@post5.tele.dk> wrote:

>tryk *#06# ,så kommer imei nr ,herefter tryk på den venstre bredde tast så
>skulle der komme ver. nr.

Det var jo en helt anden snark,,,

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-08-01 10:59

Boris Mathiasen skrev:

>Hmm, hvor gammel er den? Og hvor kan man få den opdateret?

Du kan opdatere den med et alm. datakabel. Nyeste version er v18.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Frank W

Dato : 21-08-01 11:40

On Tue, 21 Aug 2001 11:58:50 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Du kan opdatere den med et alm. datakabel. Nyeste version er v18.

Ved du hvad forskellen er fra v16 til v18 ?

Hilsen
Frank

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-08-01 11:39

Frank W skrev:

>Ved du hvad forskellen er fra v16 til v18 ?

Nopes. Det er små fejlrettelser osv. De gamle versioner havde det vist
med at kunne finde på at slukke telefonen i tide og utide.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Frank W

Dato : 21-08-01 11:50

On Tue, 21 Aug 2001 12:38:32 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Nopes. Det er små fejlrettelser osv. De gamle versioner havde det vist
>med at kunne finde på at slukke telefonen i tide og utide.

Min har det kun at når der er een streg tilbage på batteriet, så går
der ikke lang tid før den dør helt..det er det eneste problem der er
ved min...ellers ikke noget der driller...men man kunne jo aldrig ved
om der var noget man bare ikke kunne leve uden!

Hilsen
Frank

Fra : Thorbjørn

Dato : 21-08-01 09:47

Flemming Breitenkamp
> [...]
> Siemens C35i. Jeg har slået 'T9' ordbogen fra, sat alle indstillinger til
> 'Dansk', men når jeg fx. trykker på '2(abc)' kan jeg vælge mellem

Ja, det ER ret ulogisk.
Med T9 slået til finder man æ og å på 2 og ø på 6.

Med T9 slået fra finder man alle tre vokaler på 9.
Sådan er det i hvert fald på min S35i.

-Thorbjørn

Fra : Anders Ravn

Dato : 21-08-01 23:23