EMEI ændring
Fra : MP

Dato : 20-08-01 19:36

Hvad skal et program, der ændre EMEI på en telefon bruges til?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-08-01 19:34

MP skrev:

>Hvad skal et program, der ændre EMEI på en telefon bruges til?

Det eneste jeg lige kan tænke man kan bruge det til er at ændre
IMEI-nummeret på en stjålet telefon. Det kan heldigvis ikke lade sig
gøre på så mange telefoner idag.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-08-01 20:15

hej
Hvorfor vil du ændre den ????
har du da nogle telefoner der er stjålet ???
og hvis du ikke er klar over det er dette ikke lovlig
så hold dig fra DETTE da der ingen grund er til det, hvis telefonen DA ikke
er stjålet
mvh Thomas
--
jeg unlocker ericsson og alle nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle
andre, og hvis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-08-01 20:20

Hej Thomas!

Dejligt at du er stoppet med at sende dine reklamer...

Kan jeg bede dig om et par ting mere? Og lad nu være med at misforstå
mig, jeg mener det absolut ikke ondt - men beder dig bare om et par
ting, så det gør usenet bedre/nemmere at overskue for os alle sammen.

Er du ikke flink at skrive _under_ det du svarer på, det gør det meget
nemmere at se hvad du svarer på. Svarer du kun på nogle af
spørgsmålene i et indlæg, så fjern de andre.
Se evt. her: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Ang. din signatur.
Den er lige en linie for lang, jeg tror sagtens du kan pakke den ned
på 4 - du har et mystisk linieskift i 2. linie.
Se evt. her: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Håber du forstår mig ret, og vil kigge på det. Tak :)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 20-08-01 22:05

Hej Lasse !!
Jeg undre mig over at næsten alle dine indlæg i denne gruppe er en del af
dit svar til personer hvor du klager over at de ikke overholder reglerne på
usernet. Når jeg ser et indlæg fra dig ser jeg det selvfølge at du svare med
dine rettelser til et indlæg, det næste bliver vel at du begynder at
forlange at vi skal sende vores indlæg til dig som du efter sencur poster i
gruppen.

Jeg har en bøn til dig (det er der nok også en del andre der har) kan du
ikke falde lidt ned, eller bliver det næste at du kommentere vores måde at
stave på eller vores tegnsætning eller mangle på samme.

Dette er min mening

Mvh.

Niels Jul Astrup

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-08-01 22:09

Niels Jul Astrup skrev:

>Jeg undre mig over at næsten alle dine indlæg i denne gruppe er en del af
>dit svar til personer hvor du klager over at de ikke overholder reglerne på
>usernet.

Det var absolut ikke en klage, jeg startede med at takke Thomas!
Bagefter beder jeg ham pænt om et par ting - og skrev det i et pænt
sprog. Jeg understregede at det ikke skulle misforståes.

>Når jeg ser et indlæg fra dig ser jeg det selvfølge at du svare med
>dine rettelser til et indlæg

For det første er der ikke tale om rettelser, men venlige
henstillinger/opfordringer.
Jeg har gjort det de gange jeg har set det nødvendigt (for at gruppen
skulle være til at holde ud at følge med i). Tag og kig en ekstra
gang, de fleste af mine er svar på folks spørgsmål.

>det næste bliver vel at du begynder at
>forlange at vi skal sende vores indlæg til dig som du efter sencur poster i
>gruppen.

Nej, det er vist de færreste grupper i dk-hierakiet der er modereret.
Alle indlæg der overholder netiketten og fundatsen skal være velkomne!
Læs mere på www.usenet.dk

>Jeg har en bøn til dig (det er der nok også en del andre der har) kan du
>ikke falde lidt ned,

Jeg havde et par bønner til Thomas - en af dem er endelig blevet hørt.
Du skal være velkommen til at forsætte debatten med mig i
news:dk.admin.netikette hvor debatten om brugen af usenet hører
hjemme.

>eller bliver det næste at du kommentere vores måde at
>stave på eller vores tegnsætning eller mangle på samme.

Tag et kig igen - det har jeg aldrig kommenteret - det er der derimod
andre der har. Jeg mener absolut ikke, at det har nogen relevans -
gruppen news:dk.kultur.sprog er til den slags.

>Dette er min mening

Og du har lige så meget ret til at have din, som jeg har min.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-08-01 13:46

"Niels Jul Astrup" <niels@jul-astrup.dk> wrote in message
> [...]

> ikke falde lidt ned, eller bliver det næste at du kommentere vores måde at
> stave på eller vores tegnsætning eller mangle på samme.

Jeg er ikke enig med dig.
Hvis folk ikke fulgte de retningslinjer der er stukket ud så ville det være
mildest talt ganske kaotisk på usenet.
Prøv bare at se hvor meget man fatter når der er en meter af hvad det er
bliver svaret på når folk de bare skriver øverst i indlæget istedet for at
skrive under det de svarer på samt skære det overfkydende væk.

/Dennis