Xbox, halo: er løbet kørt?
Fra : Peter Perlsø

Dato : 20-08-01 18:58

http://pc.ign.com/news/37514.html

Som i kan se, er fronten på det kommende sil "Halo", som nogen af os har
ventet længe på, "prydet" med teksten "only on Xbox".

Farvel til halo på mac'en? (Og PC'en?)

Fra : Jesper

Dato : 20-08-01 19:58

Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> http://pc.ign.com/news/37514.html
>
> Som i kan se, er fronten på det kommende sil "Halo", som nogen af os har
> ventet længe på, "prydet" med teksten "only on Xbox".
>
> Farvel til halo på mac'en? (Og PC'en?)

Nu kører Xbox på Pentium processor ligesom en PC, derfor er det meget
nemt at portere et program fra Xbox til Windows og omvendt og da det er
Microsoft der laver begge dele er det da også usandsynligt at Halo ikke
skulle være tilgængelig på både Windows og Xbox.
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-08-01 12:35

in article 1eygi2i.1r293oc1e44b9cN%triton@titancity.com, Jesper at
triton@titancity.com wrote on 20/08/01 20:57:

> [...]
> Microsoft der laver begge dele er det da også usandsynligt at Halo ikke
> skulle være tilgængelig på både Windows og Xbox.

Når vi taler Microsoft, så er kodeordet selvfølgelig, ikke teknisk mulighed,
men ønsket om at realisere muligheden, fra ledelsens side.

Og hvis "for Xbox only" lover grunker fra salg af Xbox og titler, så...

Fra : Peter Gersmann

Dato : 21-08-01 17:14

In article <B7A81329.18DB%mimas@pobox.com>, Peter Perlsø
<mimas@pobox.com> wrote:

> Når vi taler Microsoft, så er kodeordet selvfølgelig, ikke teknisk
> mulighed,
> men ønsket om at realisere muligheden, fra ledelsens side.

Jamen er det ikke en fed holdning at have. Think Different!

//Peter

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-08-01 18:13

in article moof.immerfreundlich-B3D194.18135521082001@news.get2net.dk, Peter
Gersmann at moof.immerfreundlich@mail.tele.dk wrote on 21/08/01 18:13:

> Jamen er det ikke en fed holdning at have. Think Different!
>
> //Peter

Årh hold op. Side du har dækket computerindustrien og i særdeleshed
Mac-verdenen i snart 10 år burde du da vide hvad Microsoft er i stand til.
Og hvad de er kendt for.

Mere behøver jeg vel ikke skøre det ud i pap?

venligst , Peter Perlsø - tlf: 51 92 39 81

Danske nyheder og Mac-ting:
http://titancity.dk/

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-08-01 19:50

In article <B7A71B06.1880%mimas@pobox.com>,
Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> Som i kan se, er fronten på det kommende sil "Halo", som nogen af os har
> ventet længe på, "prydet" med teksten "only on Xbox".
>
> Farvel til halo på mac'en? (Og PC'en?)

Hvad med at læse hele artiklen?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Simon T

Dato : 20-08-01 20:13

> Hvad med at læse hele artiklen?

Præcis mine ord... Læs desuden:

<http://www.rampancy.net/cgi-bin/forums/community/index.pl?display=43433

Der diskuterer de også hvordan "Only on X-Box" labelen skal fortolkes...

Med venlig Hilsen

Simon T

--
Haves: Højre arm
Ønskes: Powerbook G4

Fra : Peter Gersmann

Dato : 21-08-01 02:26

In article <newsspam3-04DA29.20494220082001@test.edlich.dk>, Martin
Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Hvad med at læse hele artiklen?

Det kommer aldrig til at ske
Eller - oh frygt - tænk at gå direkte til kilden:

"Halo is being designed to run on the X-box,
and will then be ported to Macs and PCs"
http://halo.bungie.org/faq/general.html#requirements

Ikke så underligt - X-box er bare en pc uden pc problemer. Hvis det lyder
for godt til at være sandt. Tjah, så må vi jo vente og se.

//Peter Gersmann

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-08-01 12:39

in article moof.immerfreundlich-889F27.03262721082001@news.get2net.dk, Peter
Gersmann at moof.immerfreundlich@mail.tele.dk wrote on 21/08/01 3:26:

> Det kommer aldrig til at ske

Doh.

> Eller - oh frygt - tænk at gå direkte til kilden:
>
> "Halo is being designed to run on the X-box,
> and will then be ported to Macs and PCs"
> http://halo.bungie.org/faq/general.html#requirements

Halo's officielle hjemmeside hos Bungie var jo også prydet med ordene
"coming to a Mac or PC near you soon" tilbage i sommeren 2000.

Da Bungie blev kponfronteret med det efter salget til Sat... Microsoft, blev
det erstattet med "coming to a platfor near you soon."

> Ikke så underligt - X-box er bare en pc uden pc problemer. Hvis det lyder
> for godt til at være sandt. Tjah, så må vi jo vente og se.

Xbox'en lavede da en blå skærm på en demo for nogle måneder tilbage.

Om den overhovedet bliver til noget i det lang løb - tja, vi må vente at se.
Men om jeg gider bruge penge på den? No way. Ikke flere $$$ til BillyBoy
inc!

best wishes, Peter

tel: +45 51 92 39 81
web: http://haxor.dk