Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Film
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-08-01 17:52

Hvem sælger de billigste ISO400 film?

Jesper

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-08-01 19:58

"Jesper Nielsen" <jesniel@mail.dk> wrote in
news:3b814023$0$97042$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hvem sælger de billigste ISO400 film?

www.ny-camera.net

34,- kr for 2 stk. Fuji Superia 400 = 17,-/stk.

--
Hilsen
Kenneth

http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html?bruger=48

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 21-08-01 18:51

Jeg så din post omkring de billigste fuji film. Jeg kan se at de da i
særdeleshed også har de billigste fuji digital kameraer. Så violle jeg
lige høre om du har handlet med dem og om de er 100% reelle?

mvh Morten Skov Nielsen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 21-08-01 19:49

Morten Skov Nielsen <pepsi@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Jeg så din post omkring de billigste fuji film. Jeg kan se at de da i
> særdeleshed også har de billigste fuji digital kameraer. Så violle jeg
> lige høre om du har handlet med dem og om de er 100% reelle?

Ny-camera.net og technikdirekt.de er AFAIK de to mest benyttede forhandlere
i Tyskland. De har begge været diskuteret tidligere med mange positive og
få negative kommentarer (men ingen omkring snyd og bedrag). Søg gruppen
efter for deres navne og de vil få et par tråde hvor de diskuteres. Jeg har
selv handlet hos technikdirekt flere gange og vil ikke have problemer med
at handle der igen eller hos Ny-camera..

Fra : Henrik Ehlert

Dato : 21-08-01 19:52

Jga handler ofte me ny-camera...
Intet at klage over. De sendte en pakke til mig i fredags, og jeg havde den
mandag. Jeg havde egentlig bestilt mere, men efter som at de ikke havde det
hele på lager, tilbød de at sende det de havde nu, og så sende resten
senere - unden at jeg skulle betale 2X porto...

Henrik Ehlert

Fra : TORBEN JESSEN CALLES~

Dato : 20-08-01 21:06

Hej Jesper
jeg ved jo ikke hvor du bor, men du kan jo ringe til 74 45 35 40 Firmaet
hedder fotografi og værktøjshuset, der køber jeg altid mine 800 asa film,
men der skal afregnes kontant.
hilsen Torben
Jesper Nielsen <jesniel@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b814023$0$97042$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...