et håb om at sejle engang
Fra : ms

Dato : 20-08-01 16:56

Hej gruppe.

Eller skal man sige Ohøj.

Jeg er en af de personerl, som går med en drøm om at komme ud og sejle. Og
nu er det tid til at gøre noget ved denne drøm.
Jeg vil høre, hvad der er bedst for en nybegynder, som gerne vil smage lidt
hav- eller søvand. Skal jeg tage et kursus på aftenskole, eller skal jeg
melde mig ind i en sejlerklub. Jeg bor i Galten mellem Århus og Silkeborg,
så hvis nogen vil anbefale en klub, ville det være prisværdigt.

Med venlig hilsen
Michael

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-08-01 18:04

Isang tao pinangalanan ms nagsulat :

>Hej gruppe.
>
>Eller skal man sige Ohøj.

Kun hvis du er iført røjsere, redningsvest og skipperkasket.

> [...]
>melde mig ind i en sejlerklub. Jeg bor i Galten mellem Århus og Silkeborg,
>så hvis nogen vil anbefale en klub, ville det være prisværdigt.

Du kan starte med at hænge en seddel op på opslagstavlen i den nærmeste
havn, hvor du tilbyder at være gast.
Hvis du får smag for at sejle og selv vil have båd, bør du melde dig ind
i en sejlklub og deltage i sejladsundervisningen.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Bo Carlé

Dato : 20-08-01 19:44

http://www.ftlf.dk/

Ovenstående link er til "Foreningen til Langturssejladsens Fremme"

Bo
greybeardet@hotmail.com
dsl47576@vip.cybercity.dk
http://navigation.homepage.dk/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-08-01 20:59

Hej

Tja, jeg ved ikke... det er ligegyldigt om du tager dit dueligheds bevis på
aften skole eller i en sejl klub... Du skal op til samme eksamen, så man må
formode at kvaliteten er den samme.

Sejlklubben smager måske lidt mere af saltvand, og muligheden for at komme
med andre ud at sejle som gast er nok større. og er det tilmed en klub som
ligger i den havn du senere påtænker at igge din båd, så kender folk dig
allerede, og ikke mindst ved de jo du kan sejle.

Har du forøvrigt meldt dig på venteliste til en havne plads? i så fald ville
det være en mægtig idé, da der mange steder kan være års vente tid.

De bedste hilsner
Jan Rasmussen

Balu
21f Ballaton
Kolding

Fra : Jan

Dato : 20-08-01 21:29

http://www.msn.dk/webinclude/redir.asp?STARTID=NIP_JOB_HEADLINE&URL=http://w
ww.totaljobs.com/news/news_archive/today/lunchbreak_surviving/lunchbreak_sur
viving_motivation.shtm

prøv denne
jeg så den idag på msn.dk
undskyld hvis den falder lidt udenfor emnet

Fra : Jan

Dato : 20-08-01 21:34

sorry, forkert link. Her er det
http://www.msn.dk/webinclude/redir.asp?STARTID=NIP_JOB_MORE&URL=http://www.t

Fra : Jan

Dato : 20-08-01 21:35

ups.

Fra : Lars Bonde Christens~

Dato : 03-09-01 22:07

Prøv at henven dig i Kaløvig. Jeg ved de har en god sejlerskole.