Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotoscanner
Fra : Gecko

Dato : 20-08-01 15:51

Hej i gruppen

Bare lige en oplysning til dem der er på udkik efter en film scanner.

HP S20 scanneren er sat ned hos www.technikdirect.de/english/
til 599 DM, har selv lige bestilt en , før pris 999 DM.

Undskyld hvis nogen føler dette er reklame , men jeg er IKKE fra
technikdirect , dette bør bare opfattes som en orientering til jer som er
på udkik nu.

Mvh
Kim

Fra : Gert Kethmer

Dato : 20-08-01 17:39

Tak for tippet . . .

Er prisnedsætningen en generel tendens blandt fotoscannere lige nu?

If so, kunne jeg jo væbne mig med tålmod og få lidt mere for pengene om et
par måneder!?

Gert

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-08-01 19:57

"Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com> wrote in

> Er prisnedsætningen en generel tendens blandt fotoscannere lige nu?

Det er en generel tendens blandt alt elektronisk udstyr, det være
sig computere, scannere, digicams osv. Jeg tror dog ikke at du skal regne
med at et sådant kraftigt fald er et generelt fald. Der er nok en ny model
på vej. S20'eren har efterhånden også noget tid på bagen..

--
Hilsen
Kenneth

http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html?bruger=48