Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vis dine foto Ordenligt
Fra : Christian Michael Da~

Dato : 20-08-01 10:06

der er ikke så hårdt ment

Nu hvor mange at jer har gjort så meget for at tage et flot foto, er det
ærgerligt at se den i en browser med knapper og kanter der ødelægger
oplevelsen og indtrykket af fotoet..

(Jeg syntes at det er for ringe, at de browser som vi bruger i dag, ikke er
i stand til som standart at kunne vise i fuld Screen, samt fit to windows,
så brugeren selv kan vælge viklen skærm type han/hun vil se det i )

Prøv at se hvordan jeg viser min foto med en transparent fremviser

http://home19.inet.tele.dk/danvill/index_dk_fritid_foto.htm
Fotoerne er kun brugt som eks. og er ikke værdig til kritik

Læs dette for du svare på denne tråd
1 . jeg er godt klar over at man kan gemme de foto man se, og bagefter vise
den i en fremviser.
2.. Mange bruger bryder sig ikke om af popup windower der overtager hele
windowet
derfor bør det være en god skik at gøre opmærksomhed på det så at
brugeren kan tage sine forholds regler.

Christian Danvill

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 20-08-01 10:12

"Christian Michael Danvill" <danvill@privat.dk> skrev i en
meddelelse news:3b80d217$0$306$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
foto, er det
> ærgerligt at se den i en browser med knapper og kanter der

Som du selv skriver forneden.

At overtage hele skærmen er en meget dårlig ide.
Hvis du endeligt skal gøre det, kan du lave en knap på alle sider
med billeder, hvor folk kan vælge at se et billede i hel skærm.

Ikke tvinge folk til det, det skræmmer rigtigt mange væk.
Personlig ville jeg aldrig besøge en side igen der bare tvinger
en til det, også selv om man er advaret.

> [...]
fit to windows,
> så brugeren selv kan vælge viklen skærm type han/hun vil se

Det skyldes nok at det er yderst irriterende at køre fuldskærm.
Men som sagt en knap og et javascript kan løse lige dit lille
problem individuelt for hvert billede.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069