Javascript
Fra : Dennis

Dato : 20-08-01 08:35

Jeg har lavet en side hvor der er noget java-script på og så har jeg
installeret winstat tælleren og den kan bla fortælle mig om der er nogen som
ikke har slået javascript til og det er der åbenbart.

Derfor ville jeg høre om man kunne lægge et eller andet program ind som gik
ind og undersøgte om folk havde javascript slået til og i tilfælde de ikke
havde, kunne man så lave sådan at der dukker en lille box op hvor der står
at det ikke er slået fra, men hvis de trykker her så bliver det slået til?

MVH

Dennis

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 20-08-01 09:48

Dennis wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> at det ikke er slået fra, men hvis de trykker her så bliver det slået til?

Nope!

Brug istedet <noscript> til at angive kode for de brugeragenter, som ikke
understøtter clientside scripts.

Læs evt. mere om anvendelsen her:
http://www.html.dk/dokumentation/html4/tags/noscript/

Mvh