The Damned
Fra : Rick Madsen

Dato : 20-08-01 04:57

Fra : kautaq

Dato : 20-08-01 18:13

In article <3B808AA7.18B7@mail.uni2.dk>,
Rick Madsen <hvm@mail.uni2.dk> wrote:
> Ny CD imorgen (i USA):

I Europa, hvis ellers min dealer har ret: 20-8-01

http://www.billboard.com/billboard/feature/article_display.jsp?vnu_content_id=1018112

Jeg har bestilt.
Og hvem er med igen: Hurra!
Captain "Why am I so bloody ugly" Sensible.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Rick Madsen

Dato : 21-08-01 00:03

kautaq skrev:

> I Europa, hvis ellers min dealer har ret: 20-8-01

Ja, jeg håber den ikke er altfor svær at skaffe; min pladepusher har
intet hørt, men prøver ihærdigt...

> Jeg har bestilt.
> Og hvem er med igen: Hurra!
> Captain "Why am I so bloody ugly" Sensible.

Jeg savner Rat! Men jeg har godtnok savnet Cap´n de sidste par årtier...

hvm

Fra : kautaq

Dato : 21-08-01 15:57

Rick Madsen wrote:

> Ja, jeg håber den ikke er altfor svær at skaffe; min pladepusher har
> intet hørt, men prøver ihærdigt...

Jeg har lige talt med pladebutikken. Han siger at den først
kommer når de får pakke fra Holland om en 8-10 dage. (øv!)

> Jeg savner Rat! Men jeg har godtnok savnet Cap´n de sidste par årtier...

Jeg fik først læst dit link sent i aftes. Der gik det op
for mig hvorfor Sensible ikke var med mere og ja, det er
sgu da træls at Rat ikke er med.

I alt.music.the-damned skriver de, at den er ret god.
Den bedste siden Captain forlod bandet og nu er han med
igen - det siger ikke så lidt.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Rick Madsen

Dato : 22-08-01 00:10

kautaq skrev:

> Jeg har lige talt med pladebutikken. Han siger at den først
> kommer når de får pakke fra Holland om en 8-10 dage. (øv!)

OK, jeg håber jeg kan være lige så heldig :)

> Jeg fik først læst dit link sent i aftes. Der gik det op
> for mig hvorfor Sensible ikke var med mere og ja, det er
> sgu da træls at Rat ikke er med.

Jeg har absolut ingen forestiling om hvordan de to er som mennesker, og
hvordan de måtte have det med hinanden, men Rat *er* trommeslageren i
The Damned, og mere end kompetent... Og Cap er en højst original
sangskriver; forhåbentlig kan de give plads for hinanden engang i en
knap så fjern fremtid...

> I alt.music.the-damned skriver de, at den er ret god.
> Den bedste siden Captain forlod bandet og nu er han med
> igen - det siger ikke så lidt.

Mange tak for news:alt.music.the-damned ; sidst jeg kiggede dér var den
tom...donchaknow :)

hvm

Fra : kautaq

Dato : 22-09-01 22:19

[snip]

Grave Disorder

Så er den kommet.
Først til det negative. Forsiden af coveret er latterligt.
Jeg har på fornemmelsen at det skyldes pladeselskabet som
bruger den stil på mange af deres udgivelser.
Resten er helt i top med folde-ud booklet med tekster og
flotte billeder.

13 numre, 10 hvor Captain er komponist og det er fedt!
Rat mangler helt klart, da han er en del af The Damned,
men Pinch er trods alt en rigtig dygtig trommeslager.
Pladen er velproduceret, der mangler ikke noget på den
front. Det er Damned Damned og atter Damned - og det er
helt i top. Captain Sensible er en stor komponist.

1.Democracy (Sensible)

Hård rock lidt haevy-agtig, men ret god.

2.song.com (Vanian/Sensible)

Den mindst gode sang på pladen. [1]

3. Thrill Kill (Sensible/Pinch)

Gotisk rock, melodisk. Super.

4. She (Sensible/Vanian)

Typisk Damned. Lidt a la Anything.

5. Looking for action (Damned)

Fuld knald på. Hvis Rat var med ville det lyde
lidt som 'Second Time Around' 'Melody Lee'

6.Would You Be So Hot (Sensible)

Indtil videre "hittet" på pladen. Meget melodisk.
Lidt som "Stranger in this town". Det eneste nummer
hvor man tænker på Rat.
Herlig outro.

7. Absinthe (Vanian)

Black Album. Melodisk. Helt ok.

8. Amen (Sensible/Pinch)

Gang i den. "This trip could save you all from hell"
7:55 min. Passager fra Sensibles solo EP on Crass Rec.
Fed og lang outro. (dem har jeg altid elsket)

9. Neverland (Sensible)

There ain't no sanity clause-stuff.

10. Til The End Of Time (Sensible)

And also the trees fra Australien. Smukt.

11. Obscene (Vanian/Sensible)

Hmm... [1] er ude af bedømmelse.

12. W (Pinch/Savage)

Hmm... de tre sidste her kunne godt være b-sider.

13. Beauty of the Beast. (Burrow/Vanian)

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Rick Madsen

Dato : 25-09-01 14:26

kautaq skrev:

> [...]
>
> 12. W (Pinch/Savage)
>
> Hmm... de tre sidste her kunne godt være b-sider.
>
> 13. Beauty of the Beast. (Burrow/Vanian)

Øv, min er stadig ikke kommet... =[

Men god anmeldelse! Det lyder jo akkurat som om GD kunne have efterfulgt
'Strawberries' (not surprising!). Jeg glæder mig endnu mere nu...

hvm

Fra : kautaq

Dato : 12-10-01 23:56

Rick Madsen wrote:

> Øv, min er stadig ikke kommet... =[

Hvad så? Bliver det til noget!?

Jeg lytter til den lige nu og jeg lover dig;
du bliver ikke skuffet.

And now our trip to wonderland
Has finally come to an end
And if you're not completely mad...
I will be your best friend (Vanian)

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Rick Madsen

Dato : 17-12-01 16:27

kautaq wrote [Oct.13]:

> Hvad så? Bliver det til noget!?

Den kom idag! "Thank you, Jesus!"

> Jeg lytter til den lige nu og jeg lover dig;
> du bliver ikke skuffet.

Du har inderligt ret. Værd at vente på, i alle henseender...

hvm
--
Click and water is automatically donated to developing countries:
http://www.givewater.org/thank_you/main.asp

Fra : kautaq

Dato : 20-12-01 22:11

Rick Madsen wrote:

> Den kom idag! "Thank you, Jesus!"

Det var de da forbandet længe om. For min skyld måtte
de gerne lave en mere, Captain og Vanian har i hvert
fald ikke tabt pusten.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq