Koder til Nokia 3210 ???
Fra : Kaz Skeldahl

Dato : 19-08-01 23:44

Hejsa !

Jeg har hørt noget om at der er noget med at man kan indtaste nogle koder på
sin fon og så kan man bl.a. se sit versionsnummer på fonen. Der er nogle
andre også.

Er der nogle der kan nogle af disse koder, vil jeg gerne have dem, og hvad
det er de gør.

Mvh og på forhånd tak
Kasper Skeldahl Jensen
ICQ nr. 20060559
Messenger : skeldahl@hotmail.com

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-08-01 23:52

*#0000# viser versionsnummeret
*#06# viser IMEI-nummeret

Der findes flere, men hvad er det du leder efter?

Søg lidt på nettet, der finder du nok det meste.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-08-01 10:30

"Kaz Skeldahl" skrev:
> Er der nogle der kan nogle af disse koder, vil jeg gerne have dem, og hvad
> det er de gør.

Prøv at kigge lidt på:

http://www.mobil-plus.dk/

og især på:

http://www.mobil-plus.dk/koder.asp?producent=Nokia

....ihvertfald, hvis du har en Nokia - men mange af dem, kan også bruges på andre !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard