Oralsex
Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-08-01 19:23

Hej Gruppe!
Jeg er lige kommet hjem fra ferie, SKØØØNT!
men jeg så at der har været snakket om oralsex, der var bla. en der
efterlyste lidt råd og vejledning ang. deepthroat.
Nu har jeg personligt aldrig prøvet netop det (snøft *GGG*) Men jeg har har
en gang fundet en rigtig god "vejledning" i oralsex der hedder "The Art Of
Oralsex" jeg aner ikke hvem der har skrevet den men god det er den helt
sikkert der er både råd til mænd og kvinder om stort set alt der vedrører
oralsex. Den er skrevet i et MEGET direkte sprog og er på engelsk.
Jeg har lagt den på min hjemmeside, dog ikke "frit fremme" *G* men i kan
hente den på dette link: http://www.countryfan.dk/temp/oral.doc
jeg fjerner den nok snart igen da min domæneudbyder er ret streng hvad angår
"pornografisk materiale"

Hilsen
Thomas

PS. der er ingen billeder i den, så i skal ikke hente den og tro i får en
masse saftige fotos!

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 19-08-01 20:53

"Thomas Nørgaard" wrote:
> [...]
> Oralsex" jeg aner ikke hvem der har skrevet den men god det er den helt
> sikkert der er både råd til mænd og kvinder om stort set alt der vedrører

Den kan også findes hos "Society for human sexuality", blandt mange andre gode
sager. :) http://www.sexuality.org/l/incoming/ghaos.html

Se også http://dmoz.org/Society/Sexuality/

Mvh. Johnnie