HomeSite php color-coding?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 19-08-01 19:27

Halløjsa,

Jeg er en glad bruger af HomeSite. Jeg kunne dog blive endnu gladere :)
Nogen gange synes jeg der er nogle funktioner som color-codingen i HomeSite
ikke kender. Fx en funktion som array_unique vises helt uden color-coding.

Er der nogen der kender til en bestemt update, eller et eller andet der kan
forbedre dette?

Mvh
Stig Nørgaard Jepsen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 21-08-01 20:48

Stig Nørgaard Jepsen <stigen@mail.dk> wrote:

> [...]
> color-coding.

> Er der nogen der kender til en bestemt update, eller et eller andet der

Jeg mener at der for ca. en uge siden var en på en af PHP mailinglisterne
meddelte at han ville sørge for at en sådan opdateret fil blev vedligeholdt
og gjort tilgængelig - Men jeg er langtfra sikker.

Evt. prøv at kigge lidt rundt i subdirs til det dir hvor homesite ligger -
Det kunne jo være du var heldig at finde noget.

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"