Ang. kategoriseringssystem til jokes
Fra : Kenneth Bransholm Sc~

Dato : 19-08-01 11:12

Hej NG :)

Jeg er ude efter at finde et kategoriseringssystem til jokes, som man f.eks
bruger på Jubii Jokes: http://jokes.jubii.dk - Systemet skal kunne og være i
php:

1. Lave et uvilkårlig antal kategorier.
2. En kategori skal kunne indeholde et uvilkårligt antal jokes.
3. Der skal være en indbygget søgefunktion.
4. Man må også meget gerne kunne vælge om man vil søge i alle eller blot en
bestemt kategori.
5. Der skal være plads til udvidelser.
6. Man skal kunne udtrække lister over mest læste joke, nyeste jokes mm..
7. Hvis man kan give hver enkel joke en karakter, så ville det være fint,
men det ville være perfekt, hvis man kan slå/tage det af igen. Ud fra dette
kan man også lave en topliste over de jokes læserne griner mest af.
8. Systemet skal kunne udvides, og man skal selv kunne videreudvikle i
scriptet.
9. Scriptet skal være freeware (gratis).

Kan du hjælpe? Måske kender du et system, som har det jeg har beskrevet, og
måske gør du ikke. Måske finder du bare et script, som lyder til at være
perfekt på et site med en samling scripts, som jeg ikke kender. Hvis du kan
hjælpe, så bliver jeg rigtig glad :) Kategoriseringssystemet skal bruges på
http://www.123Jokes.dk - som er under udvikling, og derfor den primitive
side...

Kenneth Bransholm Schou
Kenneth@Bransholm.dk >:)

Får du en joke via email, hver dag - Gratis?
Tilmeld dig her: http://www.123Jokes.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-08-01 12:19

"Kenneth Bransholm Schou" <Kenneth@Bransholm.dk> wrote in message
> Jeg er ude efter at finde et kategoriseringssystem til jokes, som man
f.eks
> bruger på Jubii Jokes: http://jokes.jubii.dk - Systemet skal kunne og være
> php:
[...]