Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Mondeo, airbag symbol blinker
Fra : Thomas

Dato : 19-08-01 08:06

Airbag symbolet i min mondeo (94) er helt uprovokeret begyndt at
blinke. Det lyser op med 3 sekunders mellemrum. Det startede bare med
at blinke en dag jeg startede bilen.
Er der nogen der ved hvad det kan betyde? Instruktionsbogen er jo ret
sparsom med oplysninger. Der står bare at man skal kontakte Ford, for
at få tjekket hvad der er galt (hvilket jeg også gør, men det er jo
rart med en second opinion)

--
Mvh.
Thomas

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-08-01 08:24

Ok.. så meget forstand på foto har jeg ikke.. Men jeg kan sige med rimelig
sikkerhed at en Mondeo ikke er noget Nikon eller Canon har lavet inden for
de sidste par år!?

Fra : Torsten T. Rasmussen

Dato : 19-08-01 08:35

Henrik altså.

Nu står der jo også at Mondeo er fra '94, hvilket jeg ikke vil betegne
som indenfor de sidste par år.
Men for at kunne hjælpe menden må vi jo nok vide om det er et analog 35
mm kamera, et mellemformat kamera eller et digitalt kamera på ?
megapixels ,-)

--
mvh.

Torsten T. Rasmussen
tejlmand@kom.auc.dk

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 19-08-01 08:56

> [...]
> sparsom med oplysninger. Der står bare at man skal kontakte Ford, for
> at få tjekket hvad der er galt (hvilket jeg også gør, men det er jo

Jeg tror den er nemt klaret, du skal bare monterer en 192mm zoomblitz,
selvfølgelig med 12 macromellemstykker præcis der hvor symboler og hjerne
går i et....

Fra : Thomas

Dato : 19-08-01 09:31

On Sun, 19 Aug 2001 09:56:28 +0200, "Jan Lauenborg"
<jan.lauenborg@mail.dk> wrote:

>Jeg tror den er nemt klaret, du skal bare monterer en 192mm zoomblitz,
>selvfølgelig med 12 macromellemstykker præcis der hvor symboler og hjerne
>går i et....

Ja ja ja, det er godt med jer ;)
Jeg indså et par minutter efter posten at jeg havde ramt den forkerte
gruppe (ja jeg følger også med i dk.fritid.foto, omend ikke så aktiv
som skrivent) og jeg har også canceled indlægget, men åbenbart ikke
hurtigt nok, eftersom i alligevel fangede det.

Jeg undskylder for hændelsen.

--
Mvh.
Thomas