reperation af pirke
Fra : Karsten

Dato : 18-08-01 21:07

Hej i gruppen
ER der nogen af jer der har erfaring med at reparere eller udskifte det
nederste øje på en af de tunge pirke ( 300 til 600 g ) , De bliver nemlig
banket helt flade og spring ringen sider ej godt mere når man har fisket
over en stenbund , og det er da ærgerlig at skrotte en velfangende pirk bare
fordi et stykke ståltråd er bøjet
--
Karsten
pa2@image.dk

Fra : SGF

Dato : 19-08-01 20:32

Tjaaa, Karsten

Gem dine smadrede pirke og brug dem som blylodder til havmede. Det er sq nok
ikke lige til at reparere på, og jeg ville være ret ked af at miste en god
fisk, fordi reparationen ikke holdt.....nye pirke er jo ret billige såå....

Mvh
Søren

Karsten <pa2@image.dk> skrev i en

Fra : Claus

Dato : 20-08-01 17:37

Kan man ikke bare bore et hul, og så sætte en springring i?

Claus

Fra : -= GudeN =-

Dato : 23-08-01 20:15

kan ikke anbefales, det skal jo ikke ret langt ind på pirken så før
springringen ikke kan komme i, og da bly er ret blødt...
mv.hSimon