NU må vanvidet da stoppe!
Fra : Anders Houmark

Dato : 18-08-01 18:12

ARGHH for faen en gang bæ, og så direkte i nyhederne på tv2, lige her for
1minut siden.

Så er der en smart mand som har læst "tænk og test's" test om adsl.

"Der er kun 12% som får den internet forbindelse som de betaler for" bliver
der sagt i indslaget. Ja hvor flot er det? Folk får da hvad de betaler for,
ud af de flere hundrede jeg har snakket med ang. adsl osv. så er der ikke én
eneste som siger de ikke får hvad de betaler for. Det kan måske være noget
med service osv. men indslaget drejede sig om hastigheden.

Hvis de smarte hoveder på TV2 kendte den der sætning "du skal ikke tro alt
hvad du læser" så kunne det være de havde set kritisk på artiklen i bladet.
Men det gjorde de ikke. De piskede en stemning op uden grund - og det er da
for klamt at se på!

JUHUU gutter, jeg starter lige sådan en "test din internetforbindelse" test
side, og så kommer og får reklame ( netplan.dk ) i primetime i nyhederne..
argh.. juhuu 2mbit til test.. hvor flot er det..

puha..

bræk-tv

--
Anders Houmark

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-08-01 19:05

Anders Houmark <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> wrote:

> [...]
> side, og så kommer og får reklame ( netplan.dk ) i primetime i nyhederne..
> argh.. juhuu 2mbit til test.. hvor flot er det..

Så det også lige... tsk, tsk. TV2 må have mangel på journalister, når de
putter sådan en fup-historie ind i Nyhederne.

Min TDC-linie har kørt uden nævneværdige problemer i et år nu og altid
med fuld hastighed. Det er jeg næppe den eneste, der har oplevet!

--
René

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 18-08-01 19:18

"René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> skrev i en meddelelse

> Min TDC-linie har kørt uden nævneværdige problemer i et år nu og altid
> med fuld hastighed. Det er jeg næppe den eneste, der har oplevet!

nå, nå kom nu ikke for godt i gang, jeg husker da jeg havde ngle flowstop
for et par måneder siden,
og nu går det det jo langsomt med alle de dersens Code Red angreb, så lutter
idyl er det jo ikke at ha'
ADSL fra TDC

--
med venlig hilsen (=With Kind Regards)
Niels Søndergaard

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 18-08-01 19:29

.....og hvad har Code Red-Worm virus med TDC at gøre?iels Søndergaard"

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 19-08-01 22:51

"sunsite.auc.dk" <peterhoukjaer@it.dk> skrev i en meddelelse
> ....og hvad har Code Red-Worm virus med TDC at gøre?iels Søndergaard"

Ikke en s..., der var sår'n set en smiley efter, men naturlig vis bliver min
adgang langsommere,
når der hele tiden kommer request ind til min webserver (det tager faktisk
en del båndbredde)
og måske fordi langt de fleste angreb kommer fra brugere hos TDC (IP#
62.242.xxx.xxx)

Jeg prøvede bare at sige at jeg er yderst tilfreds med min TDC ADSL linie,
men måske mine
Jydske rødder kom lidt i vejen, ellers osse var jeg for ironisk.

Sorry

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-08-01 22:09

Niels Søndergaard <ns@nospam.algon.dk> wrote:

> [...]
> for et par måneder siden,
> og nu går det det jo langsomt med alle de dersens Code Red angreb, så lutter

Rent personligt synes jeg ikke at have bemærket flowstops, men nu
spiller jeg heller ikke online. Jeg har dog streamet radio til at køre
det meste af tiden, så helt lukket for forbindelsen, har jeg ikke
oplevet endnu.

Jeg er ganske tilfreds, hvis man ser bort fra juli måned, hvor linien
var nede 4-5 gange.

--
René

Fra : Andreas

Dato : 19-08-01 12:11

On Sat, 18 Aug 2001 20:18:25 +0200, "Niels Søndergaard" <ns@nospam.algon.dk>
wrote:

> [...]
>for et par måneder siden,
>og nu går det det jo langsomt med alle de dersens Code Red angreb, så lutter
Well, det er vel ikke lutter idyl at ha´internetadgang hos nogen udbyder under
nogen form - der er altid et eller andet på et eller andet tidspunkt der sutter.
Okay, så kunne man jo bare skrotte sin adgang - så var man da så dejligt fri
for, at bekymre sig om flowstops, manglende mulighed for support(hvad skulle man
bruge den til?) samt, fejl i regningen for de seneste par måneders abonnement.

Men fedt er det så - mon ikke de fleste af os i en eller anden grad, har vendet
os til at have den adgang til nettet? Det er jo s#"!#"% hurtigt at finde en
valutakurs eller info om hvornår en given film udkommer på DVD.

Nej, der er visse bugs i bredbånd fra TDC som der er bugs i enhver anden adgang
til nettet og det, bliver nok aldrig anderledes men som regel kører det da som
det skal.

Men nu er der jo også andet i livet end internet så, mon ikke de fleste kan leve
med de små bugs der fra tid til anden, stikker deres grimme fjæs frem og griner
ad os?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 18-08-01 19:11

Anders Houmark skrev i meddelelsen ...
> [...]
>side, og så kommer og får reklame ( netplan.dk ) i primetime i nyhederne..
>argh.. juhuu 2mbit til test.. hvor flot er det..

Ved i om der er nogen der har rettet henvendelse til Tænk ang. det forkerte
i deres undersøgelse?

mvh
Lars

Fra : Torben Christensen

Dato : 19-08-01 11:27

"Lars Vadsholt" <vadsholt@(remove)mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ved i om der er nogen der har rettet henvendelse til Tænk ang. det
forkerte
> i deres undersøgelse?

Det tror jeg også de vil være bedøvende ligeglade med, de opfører sig som
nogle små konger der inde hos forbruger haløjsaen. Jeg kan huske en test
hvor Gorenje fik en dårlig anmeldelse af dem pga. en trykfejl i deres
brugsanvisning.

--
venligst

Torben Christensen

Fra : Ole Mægbæk Madsen

Dato : 18-08-01 20:00

Hej,

> [...]
> side, og så kommer og får reklame ( netplan.dk ) i primetime i nyhederne..
> argh.. juhuu 2mbit til test.. hvor flot er det..

Babelfisk flashback - XXXX antal kunder der ringer ind og brokker sig og
tager support tid fra kunder med egentlig problemer. Til alle der måske har
læst Anders's indlæg, og undrer jer over hans forargelse, kan jeg blot bede
jer teste jeres forbindelser på den måde jeres udbyder anbefaler det.
<indsæt her links til DKs store ISPer>.

--
Med venlig hilsen,

Ole M. Madsen
NE2 Konfig & FAQ -> http://www.turbine.dk/2601
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet.

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-08-01 00:09

Ole Mægbæk Madsen skrev i meddelelsen
<3b7ebacc$0$377$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
>læst Anders's indlæg, og undrer jer over hans forargelse, kan jeg blot bede
>jer teste jeres forbindelser på den måde jeres udbyder anbefaler det.

Test af ISP foregår på ISP'ens eget net. Ifølge hvad jeg ved, er man ikke
garanteret nogen hastighed ud over deres eget net.

Ved World on... TIS! er testen på
http://worldonline.dk/stac/files/stjerne.xxx det er en tekstfil på 10MB, og
så er det bare at starte den, tage tid på hvor længe man er om at hente den
+ gå i gang med at regne..

Jeg skrev egentlig ikke indlægget fordi jeg har TDC og var sur over noget
ang. det, men jeg synes bare det er forkert at der kan blive bragt så meget
misvisende information og så på en licens baseret kanal..

--
Anders Houmark

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-08-01 00:19

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> wrote in
message

>-klipp-<

> men jeg synes bare det er forkert at der kan blive bragt
så meget
> misvisende information og så på en licens baseret kanal..

Så skal du vist til at skrive indlæg dagligt....for der
kommer meget vrøvl fra den side af...

Men du har da ret...jeg krummede da også tæer, og tænkte
"skal de nu køre på den igen...argh..."

Mvh HAA.

Fra : Søren Løbner

Dato : 19-08-01 00:47

Hvor bliver Rea721 af??????

uhhhhhhh rea721 kom og brok dig over et OT. indlæg

(for den langsomme(rea721) dette er IRONISK!!!)

--
Søren Løbner
Mailto: soren@lobner.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-01 11:51

"Søren Løbner" <soren@lobner.dk> skrev

-snip-

Ploink.wav

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Morten Boysen

Dato : 19-08-01 12:56

"Søren Løbner" <soren@lobner.dk> wrote in message
> Hvor bliver Rea721 af??????
>
> uhhhhhhh rea721 kom og brok dig over et OT. indlæg
>
> (for den langsomme(rea721) dette er IRONISK!!!)

Og du er et fjols.

P.S. Dit tastatur er defekt, da din shift-knap en gang imellem sætter sig
fast.

--
Morten Boysen

Fra : Niels Callesøe

Dato : 19-08-01 13:19

Morten Boysen wrote in <news:9lo9cg$c2p$1@sunsite.dk>:

> P.S. Dit tastatur er defekt, da din shift-knap en gang imellem
> sætter sig fast.

Det gør "1", "+" og "h" hvist også..

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Søren Løbner

Dato : 19-08-01 18:14

bah

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-08-01 01:42

On 19 aug 2001 Søren Løbner was possessed by a lesser demon and then forced
to type this:

> bah

Vi føler os alle spiddet af dit skarpe vid og dine velformulerede indlæg.

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Lars Kyndi Laursens sarkastiske indlæg grænser til det stupide og skal
ikke yderligere kommenteres. - Stefan i dk.edb.sikkerhed

Fra : SALSA

Dato : 21-08-01 15:18

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> On 19 aug 2001 Søren Løbner was possessed by a lesser demon and then
forced
> to type this:

> Vi føler os alle spiddet af dit skarpe vid og dine velformulerede indlæg.

Skal der virkelige ikke mere til.... bab baaah

--
SALSA

Fra : Christian Andersen

Dato : 19-08-01 00:41

Anders Houmark wrote:

>JUHUU gutter, jeg starter lige sådan en "test din internetforbindelse" test
>side, og så kommer og får reklame ( netplan.dk ) i primetime i nyhederne..

Er det ham Torben "det koster intet for teleselskaberne at ekspedere
telefontrafik når først udstyret er der" Rune?

Han er nok den største løgner!

Ja, injurier! Kom så Torben. Slæb mig i retten og prøv at bevise jeg
tager fejl!

>bræk-tv

Jeg så ikke indslaget men er tilbøjelig til at give dig ret.

--
Nescafe - because your pets deserve the best!

Fra : Henry Lerche, Lerche~

Dato : 19-08-01 01:59

Jeg vil dog lige tilføje et par ord denne debat om ADSL og dets hastigheder.
Jeg har for ca 2 md. siden fået proacces adsl 512/512
det har da også kørt ganske fintmen for ca en uge siden
begyndte forbindelsen at hænge jeg har ikke meget forstand på den slags men
fornemmer at er det som i kalder "flowstop" .
jerg har så i denne uge forsøgt at få TDC til at gøre noget ved problemet
men uden held. hver gang jeg ringer kan de godt se at noget er galt og jeg
skal så slukke modem og router i ca 15 min så skulle det køre igen,
problemet er bare at det gør det ikke.
Faktisk køre det så elendigt at jeg her i weekenden har måtte anvende min
gl. isdn forbindelse for at få oploadet de ting som jeg skal have ordnet.

Det er død sygt at betale for noget som man ikke får....

Venligst
Henry Lerche