Træningsforum på Fyn!
Fra : Nanna Lise Vester

Dato : 18-08-01 17:40

Velokommen til "De Glade Hunde" - et træningsforum på Fyn (Odense) hvor
positiv forstærkning, klikkertræning, moment og motivations orineterede
træningsmetoder er i højsædet.

Se mere på: http://vov.cetus.dk

Vel mødt!

/Nanna Lise Vester

Fra : Ann K.

Dato : 18-08-01 18:43

Hej Nanna
Velkommen tilbage til det danske
Fabelagtig godt "initiv", du der har taget... Død-ærgerligt at vi bor på
Djævle-øen, ellers havde vi meldt os som de første!!!

Giv Indy en god nussetur fra Ann + Jan

Fra : Nanna Lise Vester

Dato : 18-08-01 20:09

Hej Ann
Tak skal du have
I skal være velkomne til træning med "De Glade Hunde" når I kommer over Fyn

Indtil videre er der en fin interesse fra ganske hunde-kyndige folk så det
skal nok blive et spændende hold, vi får sat sammen.

Hilsen fra Nanna

www.vov.cetus.dk

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 18-08-01 20:44

Øv, det gad jeg godt være med til... Men der er nok lidt langt til Odense
herfra....

--
-Trine

Se Robin på www.robinhund.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 18-08-01 21:03

> [...]
hvor
> positiv forstærkning, klikkertræning, moment og motivations

<> øv altså endnu en gang bor jeg det forkerte sted .. hvorfor opstår
sådanne ideer aldrig i det mørke Vestjylland ... endnu en grund til at
overveje at rykke sine teltpæle østpå ..

Mvh Ami