Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Vurd: Viewsonic G90f
Fra : Martin

Dato : 18-08-01 16:32

Er der nogen der har prøvet denne skærm. Holder den til prisen?
Er det en fordel med usb tilslutning til skærme?

/Martin

Fra : Ken_T

Dato : 18-08-01 16:41

> Er der nogen der har prøvet denne skærm. Holder den til prisen?
> Er det en fordel med usb tilslutning til skærme?

Jeg har lige fået min G90F her idag, og den ganske fin.
Min tidligere skærm er en 4år gammel lavpris 17", så jeg er måske lidt let
at imponere, men jeg syntes selv billedet er meget skarpt......

Det er lækkert at skærmen er helt flad, men det er der vel så mange som der
er.

ang. USB-hub i foden, så aner jeg ikke engang hvad sådan een kodster, men
har man ofte behov for at sætte forskelligt usb udstyr til, er den nok rar
at have.

--
Venligst
Kenneth

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-08-01 22:50

Jeg mener stadig at den rykker for hårdt.

Se evt mine tidligere indslag :)

Thomas