motorsavs massakren
Fra : Morten Møller Kriste~

Dato : 18-08-01 14:50

Man har lige erhvervet sig motorsavs massakren. Måske er det bare mig, men
den er da det lidt tam.
Det var noget forholdvis nyt dengang, men Eksorsisten ramte da klart bedre.
Var der et budskab/mening med denne film?
Måske var det fordi jeg så den kl. tre om natten, og ikke fattede for meget
på dette tidspunkt.

tak på forhånd, og på forhånd tak
JBH

Fra : Morten Steen

Dato : 19-08-01 13:19

Jeg vil påstå at "Texas Chain Saw Massacre" er en af de film i historien der
har fået det værste ry, ganske uberettiget. Stort set al
vold/blodsudgydelser foregår jo offscreen. Hvor jeg til gengæld synes den er
en vinder, er i dens stemningssætning. (Hvad er nu det for et ord`?!?!)
Få film har formået at gøre mig decideret utilpas mens jeg så den, men den
klaustrofobiske fornemmelse jeg fik/får de sidste 30-40 minutter af filmen,
gør at jeg vil kalde den alt andet end tam. Jeg synes stadig den er
ubehagelig...

Morten Steen

Fra : Mette Frederksen

Dato : 20-08-01 18:55