Mikkel i løbetid????
Fra : Praxis©

Dato : 18-08-01 10:57

For 15 dage siden fik jeg en hankilling foræret, som er døbt Mikkel (Han er
rød og har ret store øre)
Han er opvokset på en gård, og derfor vidste de ikke præcis hvor gammel han
er. men de gættede på at han var fra starten af maj. Så han skulle være ca.
15-16 uger nu.
Her de sidste 2 dage har han rendt rundt om benene på mig.....miuavet....
været ekstremt kælen....gnider så hele tiden op ad mine ben.....eller ligger
og ruller rundt på gulvet......stadig med lyd på hele tiden..........engang
i mellem bliver han stiv benet og sitre med halen.

Hvis ikke jeg var ret sikker på Mikkels køn og hans unge alder, ville jeg
ha' gættet på at han var i løbetid.
Er der nogen der har et gæt??
Skal han afsted til dyrlægen og kastreres så hurtigt som muligt??

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Må Gud bevare mig i stille vand, i stormfuldt klarer jeg mig selv.
(Spansk ordsprog)
http://www.praxis_humor.subnet.dk
http://www.praxis_dyr.subnet.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-08-01 17:29

Hej

Efter din beskrivelse må du nok døbe missen om til Mikkeline, for det lyder
bestemt som en løbetid.

Jeg ville kastrere hurtigt.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 18-08-01 17:45

Nina El Falaki Skrev :

> Efter din beskrivelse må du nok døbe missen om til Mikkeline, for det
lyder
> bestemt som en løbetid.

He he.. ja.. sådan opfører hankatte sig vist ikke.. ??

Hilsen Pia..

--
Pia : Pia@lihme.com