Der er noget jeg ik forstår...(lidt lang)
Fra : Michael Falkenberg

Dato : 18-08-01 10:26

Hej med jer!

Jeg søger nogle råd, eller måske nogle svar. Men på en måde er jég lidt
bange for at høre svarene....det er lidt svært at forklare hvorfor.
Jeg har en rigtig rigtig sød og dejlig og vidunderlig kæreste! Og vi har
været sammen siden d.6/5 i år!

Vi mødtes ret pudsigt til en konfirmation, men det er en hel anden historie
:)
Men der er noget jeg ikke forstår ved hende! Og jeg tænker over det.....ret
tit tror jeg. Jeg elsker hende virkelig meget! Og det er også gengældt! Så
det er jo dejligt...alligevel er der et eller andet jeg ik forstår.

Inden ferien, havde vi det VIRKELIG vidunderligt! Vi var ikke i seng sammen
før efter ca. 2 måneder -ikke fordi det skulle gøre en forskel. Men hun har
givet mig så mange gode minder. Og jeg bliver helt varm når jeg tænker på
det. Det er virkelig dejligt! Hun er anderledes end alle andre! Og hun kører
rigtig fint med mine forældre og resten af familien, og hendes familie kan
lide mig.
Vi var sammen hele ferien, undtagen da hun og jeg var på ferie. Og det er
dér "problemet" kommer ind i billedet. Hun har ændret sig. Og jeg forstår
bare ikke hvordan....og det bekymrer mig! Jeg vil virkelig ikke miste hende.
Hende og jeg kan snakke om alt! Vi snakker rigtig fint sammen! Men det her
har jeg lidt sværere ved at sige til hende...fordi jeg er bange. Og det,
synes jeg selv, burde jeg ikke være! For jeg ved hun elsker mig. Nu skal jeg
nok prøve at komme til sagen. Det er bare rart at komme ud med noget en gang
i mellem :)

Før sommerferien var hun altid rigtig flink mod mig. Selvfølgelig kunne vi
drille hinanden, men vi vidste hvornår det blev for meget. Men nu....:(
......hvis vi fx snakker i telefon, så kan hun komme med en masse
bemærkninger som sårer mig ret meget nogle gange :( Men hun mener det ikke
ondt! Jeg har sagt noget om det til hende. Men alligevel....! Er det meget
vigtigt for nogle/alle(?) piger/kvinder at spille kostbare tit? At få at
vide hvor meget de er elsket? Jeg vil rigtig gerne prøve at finde ud af
hvorfor hun gør det....hun oplevede en lidt ubehagelig ting på ferien. Måske
kan det være det, det har vi også snakket om....men....vores forhold har
bare ændret sig. Vi er oftere nede over et eller andet....

:( hjælp mig

Jeg ved ikke om I har fået noget ud af det jeg har skrevet....føler mig lidt
forvirret lige nu....

Håber I kan hjælpe mig lidt...

Hilsen
Michael

Fra : Tomas O.

Dato : 18-08-01 11:12

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3b7e34ac$0$97105$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Michael

Åhh nej.. surt show..

Du er måske rendt ind i en af den type kvinder der når de får at
vide at man elsker dem overalt på jorden enten synes at man er
for meget af det gode, eller synes man, når man nu tilbeder dem
sådan, bare kan jokke på en.

Jeg er sikker på mange herinde vil give dig alle mulige taktiske
råd om hvordan du skal kringle den. Jeg HADER det spil! Når en
kvinde ikke kan tåle at høre men er helt og totalt vild og
forgabt i hende er hun IMO ikke et godt mennekse, hvis hun
udnytter det faktum at man er vild med hende.

Men.. der kan jo være andet der gør sig gældende. Jeg synes du
skal tage en ligeud af posen snak med hende. Sig til hende hvad
du føler, at hun sårer dig sig det hele, smid ALLE kort på
bordet. Kan hun ikke tåle det så... ja jeg er ked af dte, men så
skal du videre i teksten.

Du skal ikke finde dig i at blive såret hele tiden. Det er IKKE
kærlighed i min bog!

Hilsen
Tomas O.

Fra : hende.dk

Dato : 20-08-01 12:17

"Tomas O." wrote:
> Du skal ikke finde dig i at blive såret hele tiden. Det er
IKKE
> kærlighed i min bog!

Hej!

Hvad det end er værd: mine ord i en andens mund ;p

F.

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 20-08-01 21:47

Hej!

Tak for jeres råd! Jeg har fået snakket med hende! Og nu kører det bare ! :)
Det har været enormt hyggeligt med hende de sidste to dage!

Hun gør mig til det lykkeligste menneske i verden! Jeg tror bare vi sku
snakke om det

Mvh
Michael

Fra : Tomas O.

Dato : 20-08-01 21:47

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3b817752$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
hej Michael
> [...]
> sidste to dage!
>
> Hun gør mig til det lykkeligste menneske i verden! Jeg tror

Ahh ) Dejligt!

Hilsen
Tomas som har det pragtfuldt!

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 21-08-01 06:02

On Mon, 20 Aug 2001 22:46:55 +0200, "Michael Falkenberg"
<Michael.falkenberg@mail.dk> wrote:

> [...]
>Det har været enormt hyggeligt med hende de sidste to dage!
>
>Hun gør mig til det lykkeligste menneske i verden! Jeg tror bare vi sku

Tjja det er sgu i reglen formlen på løsningen på alle med menskelige
problemer at man kan snakke SAMMEN , det også lidt go vilje så skal
der såmænd ikke så meget mere til :)
MvH
Bo

lige lidt *spam* - men det er sgu næsten for godt til at være sandt :)
det ender sgu med at man for penge for bare at være online :) :
http://www.dixa.net/frameset.html