Mapper i Outlook
Fra : Finn Jensen

Dato : 18-08-01 07:50

Hej,

Jeg er kommet til at svare nej til assistenten når den spørger om nye mapper
skal tilføjes Outlook.
Hvordan får jeg den til at spørge igen??. De bliver nemlig ikke automatisk
tilføjet mere.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : emj

Dato : 18-08-01 09:54

Finn Jensen skrev i <Peof7.1278$3q.69929@news010.worldonline.dk>:

>Jeg er kommet til at svare nej til assistenten når den spørger om nye mapper
>skal tilføjes Outlook.

Nøjagtigt som du opretter nye mapper i stifinder.
Filer/Mappe/NY mappe.
Hilsen emj

Fra : Finn Jensen

Dato : 18-08-01 10:48

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nøjagtigt som du opretter nye mapper i stifinder.
> Filer/Mappe/NY mappe.
> Hilsen emj

Jo men det jeg mener er at når jeg modtager en mail i Outlook så
højreklikker jeg på den og vælger flyt til mappe og så opretter jeg en ny
mappe. Så plejer assistenten at spørge om jeg også vil oprette mappen i mine
genveje. Nu skal jeg manuelt indsætte/opdatere mappen i mine genveje.

Any clue??

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : emj

Dato : 18-08-01 12:01

Finn Jensen skrev i <zSqf7.5487$Ay1.78295@news000.worldonline.dk>:

> Så plejer assistenten at spørge om jeg også vil oprette mappen i mine
>genveje.

OK, og så har du sat flueben i den dialogbox, der plejer at dukke op
af typen "spørg ikke om dette igen".

Det kan jeg ikke hjælpe med.
Hilsen emj