Kim Og Hallo cd-er
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-08-01 23:06

Hej

Er der noget der har et forslag til hvordan man skaffer Kim og Hallo`s 2
første cd-er. De er udsolgt og der er ingen planer om at genoptrykke dem.
Vist nok noget med rettigheder og nyt pladeselskab.

Fra : Lars B.

Dato : 18-08-01 08:35

In article <3b7d9471$0$76997$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> [...]
> første cd-er. De er udsolgt og der er ingen planer om at genoptrykke dem.
> Vist nok noget med rettigheder og nyt pladeselskab.

Prøv en brugtpladebiks som Accord, eller Secondhand
--

Lars B.
"Fuld : Beruset fornemmelse af at føle sig sofistikeret,

Fra : Peter G.

Dato : 18-08-01 10:32

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> første cd-er. De er udsolgt og der er ingen planer om at genoptrykke dem.
> Vist nok noget med rettigheder og nyt pladeselskab.

Hmm. Som start kan du jo prøve at skrive en besked i dk.marked.privat.musik,
om at du gerne vil købe disse plader.

Et andet forslag er, at du kan prøve at låne dem på biblioteket (hvis de har
dem) og lave en kopi.

Hvad hedder de to plader?

--
Kind Regards / M.v.h. Peter
Vorbis Xtreme: http://solair.eunet.yu/~aldov/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-08-01 12:40

Peter G. <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b7e49de$0$76900$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Et andet forslag er, at du kan prøve at låne dem på biblioteket (hvis de
> [...]
________

Tak for din henvendelse, Peter.

Der er tale om:

Du ligner din mor "Vol 1" fra 1990
Dig vil jeg elske al min tid "Vol 2" fra 1993

Pladerne er som skevet umulige at skaffe, både fra pladeselskab,
bookingbureau, fanklub, forspørgsel på Hallo-hjemmesiden incl. gæstebogen og
ikke mindst pladebutikker. Det virker håbløst.

www.kim-og-hallo.dk/site.htm

Vinlig hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-08-01 12:51

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b7e535e$0$97119$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Peter G. <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3b7e49de$0$76900$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>

> www.kim-og-hallo.dk/site.htm
>
> Vinlig hilsen Åge

________

Ups. Vinlig betyder det samme som venlig hilsen

Fra : Anne Jensen

Dato : 18-08-01 13:04

> [...]
> første cd-er. De er udsolgt og der er ingen planer om at genoptrykke dem.
> Vist nok noget med rettigheder og nyt pladeselskab.

Check din mailboks imorgen, så kan det jo være at der ligger noget.

Mvh

Anne