knapper i FrontPage -
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-08-01 22:03

Jeg kunne godt tænke mig at have et billede på en forside omgivet
af runde knapper med tekst, sådan at man kan klikke sig videre
derfra. Er der nogen, der har en anelse om, hvordan det gøres
lettest?

Jeg er i besiddelse af hele officepakken, hvis noget kan bruges
dér?

Arne H. Wilstrup

Fra : jopa

Dato : 17-08-01 22:12

Arne H. Wilstrup skrev bla..
> Jeg kunne godt tænke mig at have et billede på en forside omgivet
> af runde knapper med tekst,

Laves efter min mening bedst i et grafikprogram Paintshop
Pro/Photoshop.eller lign.
Jeg laver altid mine egne knapper i Photoshop.

--
JoPa

www.jp-web.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-08-01 22:19

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev i en meddelelse
> Arne H. Wilstrup skrev bla..
>
> Laves efter min mening bedst i et grafikprogram Paintshop
> Pro/Photoshop.eller lign.
> Jeg laver altid mine egne knapper i Photoshop.

Mange tak

--
ahw