Siemens c30
Fra : Kasper

Dato : 17-08-01 18:29

Hejsa,

Jeg bestilte en siemens c30 gennem debitel. I deres blad står der at den har
indbygget vibrator, men jeg kan ikke finde den. Hvad skal jeg gøre? og er
der overhovedet vibrator i den?????

Håber på svar!

MVH

Kasper

Fra : Henrik

Dato : 17-08-01 19:08

Sonofon sælger den til 300 med et billigere abonement.

mvh Henrik

Fra : Kasper

Dato : 17-08-01 20:01

Det var ikke det jeg spurgte om. Desuden var det uden abb. men ellers tak!

MVH

Kasper

Fra : A. Anonym

Dato : 17-08-01 20:29

> [...]
har
> indbygget vibrator, men jeg kan ikke finde den. Hvad skal jeg gøre? og er

Fik du ikke en manual med?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-08-01 21:07

> [...]

> indbygget vibrator, men jeg kan ikke finde den. Hvad skal jeg gøre? og er

Jeg købte også en c30 i den forventning, at den havde vibrator...

DET HAR DEN IKKE OG HAR ALDRIG HAFT!! (Manualen nævner i modsætning til
div. reklamer intet om det.)

Jeg købte min tlf. gennem ekspert kæden, som var flinke til at gøre
noget ved sagen, idet jeg jo var blevet fejlinformeret. Jeg/De byttede
min tlf. til en _rigtig_ Siemens c35i, som kun kostede kr. 100,- mere
med samme abb. (Sonofon variant.)

Når jeg skriver at c35i er en "rigtig" siemens tlf. er det fordi der
direkte i c30's manual står at den er "lavet af flextronics for
siemens". Den kan heller ikke bruge alle de standard tilbehørs ting, som
siemens laver til deres alm. modeller. C35i har de "rigtige" siemens
kendetegn: kommunikation/lade stikkets udformning, menusystemets
opbygning osv.

Jeg tor at der er tale om at mange tlf. selskaber bruger den samme fejl
information om c30. Jeg har i hvert tilfælde set det nævnt tit, at der
er vibrator i c30 - det bare ikke sandt. Sikkert ej heller i
søstermodellen M30, som også ses annonceret indeholdende vibrator.

/Martin

P.S. At vibrator funktionen i c35i så er så svag at man faktisk ikke kan
mærke det selvom man har tlf. i bukselommen er så en anden sag -øv! (Jeg
mindes at ha' lånt en motorola startac, som man var sikker på at kunne
mærke... eller husker jeg forkert?!)

Fra : Henrik

Dato : 18-08-01 00:53

http://www.siemens.dk/ic/ic_product/phones/mobile_phones/c30/index.html

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 18-08-01 10:29

> [...]
> siemens laver til deres alm. modeller. C35i har de "rigtige" siemens
> kendetegn: kommunikation/lade stikkets udformning, menusystemets

At c30 ikke er en rigtig "Siemens telefon" skyldes at den er udviklet af
Bosch Telecom i Nordjylland( det tidligere Dancall), som Siemens købte for
lidt over et år siden, det samme gælder s40.
Se evt.: http://www.bosch-telecom.dk/default.html
Din C35i er sikker også produceret af Flextronix, da Siemens har out sourcet
produktionen af mobiltelefoner i Danmark til Flextronix.

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Fly

Dato : 18-08-01 10:47

Ja, det samme stod der om M30 alle steder, uden dette var korrekt!

Fra : Kasper

Dato : 18-08-01 12:13

Tak for de mange svar! Det var surt at den ikke havde det: Øv Øv

MVH

Kasper

Fra : Bobby

Dato : 19-08-01 06:28

.... det er da kun kvinder der bruger vibrator, ikk´?

Bobby