Til musikdetektiverne - Kunstner/titel?
Fra : Jesper Fink

Dato : 17-08-01 17:46

Kender I det med at en sang spøger i hovedet konstant, uden at man kan
placere den? Det er til at blive vanvittig af. Jeg har for tiden endda 2...
Det er lige før jeg giver en kasse pils til den der kommer med
oplysningerne...

Sang 1:
Starter med teksten:

I wish I knew
what goes on in You
I wish I could
make your dreams come true.
Sometimes it seems
just like we're worlds apart
It keeps me coming back, it's driving me on...

Det er en ballade-ting, formodentlig 80'er. Det kunne være noget i stil med
REO Speedwagon, Journey eller lign.

Sang 2:
Er også fra 80'erne og en ballade. Den starter med en recitation, hvor en
mandestemme siger:

Thousand stories in disguise
tell me all about the love in Your eyes
I dream of all the nights I've spent with you
I've loved You for a long, long time
A love that grows deep in my heart
(her starter melodien)
So hold me, unfold me, believe in me
don't ever leave me anymore...

Det forekommer mig at det skulle være en regulær scoresang fra sidst i
80'erne. Jeg håber nogen kan huske den.

Alle hints er mere end velkomne. Jeg går amok her

/jesper